کد خبر: 34816
تاریخ انتشار: جمعه, 11 خرداد 1397 - 13:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جمع خوانی کتاب در عمومی خاتم شوش در خوزستان

منبع : لیزنا
نشست جمع خوانی از مجموعه پنج جلدی «هر آیه یک قصه» توسط سیدحمید موسوی‌گرمارودی بمناسبت ماه مبارک رمضان در محل کتابخانه خاتم شوش برگزار شد.
جمع خوانی کتاب در عمومی خاتم شوش در خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ داستان های مجموعه ۵ جلدی کتاب «هر آیه یک قصه» در گروه سنی کودک و نوجوان نوشته سید حمید موسوی گرمارودی در بخش کودک کتابخانه عمومی خاتم شوش برای اعضاء کودک جمع خوانی شد.

معصومه خاکی زاده در تشریح این کتاب گفت: در این مجموعه، از داستان های کوتاه و جالب برای هر آیه استفاده  شده است، تا پیام آن به سادگی در ذهن و فکر مخاطب باقی بماند و از آن بهره مند شود.

وی ادامه داد: این کتاب حاوی آموزش آیه‌ها با موضوعات تربیتی برای کودکان است که هر مجلد آن به موضوع خاصی اختصاص یافته است؛ جلد نخست این مجموعه به آیه یک سوره «الفاتحه» اختصاص یافته و موضوع قصه «بسم‌الله» است که به کودکان می‌آموزد شروع هر کاری را با نام خدا آغاز کنند.

گفتنی است، مجموعه پنج جلدی «هر آیه یک قصه» توسط سیدحمید موسوی‌گرمارودی به نگارش درآمده و انتشارات براق آن را منتشر کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: