کد خبر: 35422
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 تیر 1397 - 15:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 برپایی نشست کتاب‌خوان ویژه مبارزه با مواد مخدر درکتابخانه‌ای درآذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حسین بن علی(ع) تیمورلو به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، نشست کتاب‌خوان با موضوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر برگزار کرد.
 برپایی نشست کتاب‌خوان ویژه مبارزه با مواد مخدر درکتابخانه‌ای درآذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه عمومی حسین بن علی(ع) تیمورلو به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، با حضور جمعی از اعضای فعال این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «اعتیاد: از سبب شناسی تا درمان» نوشته محمدرضا سرگلزایی، توسط عاطفه حبیب زاده؛ «ترک اعتیاد: خوددرمانی هدایت شده» نوشته لیندا اس. سوبل، توسط نرمین صادق بیگی؛ «سراب شادی» نوشته یدالله طاهری، توسط فریبا محمد حسین زاده؛ «کلیدهای پیشگیری و مقابله با اعتیاد در نوجوان و جوان» نوشته کارل پیکهارت، توسط بهناز زینال زاده؛ «مجموعه پیشگیری از اعتیاد» نوشته علیرضا جزایری، توسط مهین علیزاده؛ «بهترین روشهای پیشگیری و ترک اعتیاد با گیاهان دارویی» نوشته مجید حاتمی، توسط معصومه علیزاده و «چگونه از آلوده شدن فرزندانمان به اعتیاد پیشگیری کنیم؟» تهیه شده توسط سازمان خدمات سلامت روانی و سوء مصرف مواد آمریکا، توسط مهسا نقی زاده(کتابدار کتابخانه) معرفی و تجربه خواندن آنها با اعضای کتابخانه و مخاطبین  به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: