نشست هم‌اندیشی مسئولین کتابخانه‌های مشارکتی شهرداری کرج برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، سید عباس طباطبایی،کارشناس امور کتابخانه ها و همکاریهای شهرستان کرج از برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین کتابخانه های مشارکتی شهرداری در کتابخانه‌ مشارکتی ملا احمد نراقی کرج با موضوع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

طباطبایی با بیان توضیحاتی در خصوص برگزاری جشنواره اظهار داشت: در راستای معرفی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جلسه ای در خصوص روند اجرا جشنواره رضوی  به میزبانی کتابخانه‌ مشارکتی ملا احمد نراقیبرگزار شد.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی، با هدف ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی مراجعان با سیره ائمه‌اطهار(ع) در کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت برای شرکت در این مسابقه و تهیه کتاب‌ها به کتابخانه‌های عمومی شهرستان مراجعه کنند.

طباطبایی بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی همچون دو دوره پیشین، به دو صورت مکتوب و آنلاین و در قالب انفرادی و خانوادگی برگزار می‌شود و مخاطبان در همه رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می‌توانند با مراجعه به هر یک کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرج، ضمن تهیه منابع مسابقه و مطالعه آنها، به یکی از دو صورت آنلاین یا مکتوب در جشنواره هشتم شرکت کنند.

طباطبایی همچنین تأکید کرد: برای تسهیل شرکت علاقه‌مندان در جشنواره کتابخوانی رضوی و تهیه نسخه الکترونیکی کتاب‌ها، سامانه اینترنتی این جشنواره در شبکه اینترنت راه‌اندازی شده است و در دسترس عموم مردم قرار دارد.

گفتنی است، مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه 97 اعلام شده است.