کد خبر: 35586
تاریخ انتشار: جمعه, 22 تیر 1397 - 12:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 نشست نقد وبررسی کتاب «از خودم سوال می کنم» در خراسان رضوی

منبع : لیزنا
با حضور حامد محقق، نویسنده، نشست نقد وبررسی کتاب «از خودم سوال می کنم» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد برگزار شد.
 نشست نقد وبررسی کتاب «از خودم سوال می کنم» در خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، با حضور حامد محقق، نویسنده، نشست نقد و بررسی کتاب «از خودم سوال می کنم» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد برگزار شد.

در جلسه ای که در محل اداره کل کتابخانه های عمومی و با حضور کتابداران و کارشناسان ستادی و با حضور حامد محقق برگزار شد کتاب های «از خودم سوال می کنم» و «مادرم شانه به سر» مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 در جلسه ای دیگر که به همین منظور در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد این دو کتاب با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان صاحب قلم و اهل شعر و ادب استان با حضور این نویسنده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

حامد محقق در این جلسه با اشاره به نقش معرفتی و آموزشی ادبیات کودک و نوجوان گفت: تعریف ادبیات کودک آموزشی است که در زمان منجر به رشد زبانی و فکری کودک می شود.

گفتنی است کتاب «از خودم سوال می کنم» به قلم حامد محقق از سری کتاب های پیشنهاد شده طرح کتابخوان ماه نهاد کتابخانه ها ی عمومی کشور برای مطالعه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در تیرماه سال جاری است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: