جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میناب هرمزگان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، علیرضا صبور، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میناب از برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی میناب با محوریت برگزاری باشکوه هشتمین جشنواره رضوی در کتابخانه عمومی آل محمد (ص) خبر داد.

صبور بیان کرد: این جلسه با حضور مسئولین کتابخانه‌های عمومی شهرستان حول محور جشنواره رضوی، کلاس های اوقات فراغت، راه‌اندازی کتابخانه جدیدالتاسیس مرحوم عباسی و همچنین هم اندیشی و ارائه راهکارهایی جهت رفع مشکلات کتابخانه های عمومی و استفاده از تجارب همکاران جهت جذب اقشار مختلف مردم به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میناب ضمن تشکر و خداقوت به همکاران بیان داشت: هم اکنون تبلیغات لازم در سطح شهر  و ادارات در خصوص جشنواره رضوی صورت پذیرفته و امید است که با تلاش و همکاری کتابداران، مشارکت حداکثری اعضاء و مراجعین کتابخانه ها را به همراه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره رضوی دارای اهمیت ویژه است زیرا باعث آشنایی و بهره گیری عموم مردم در سنین مختلف از سیره پاک ائمه معصومین(ع) علی الخصوص امام رضا (ع) و همچنین اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین آنان می شود.