کد خبر: 35661
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 14:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 برگزاری مسابقه نقاشی در جشنواره کتابخوانی رضوی در مسجدسلیمان خوزستان

منبع : لیزنا
مسابقه نقاشی از کتاب های «مژده گل» و «مهمان خراسان» در کتابخانه عمومی داراب افسر بختیاری مسجدسلیمان در بخش کودک برگزار شد.
 برگزاری مسابقه نقاشی در جشنواره کتابخوانی رضوی در مسجدسلیمان خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، ندا شهنی فیض مسئول کتابخانه عمومی داراب افسربختیاری مسجدسلیمان همزمان با هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی٬ مسابقه نقاشی از کتاب «مژده گل»  نوشته محمود پوروهاب و «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی دربخش کودک کتابخانه خبر داد.

  وی با اعلام این خبر هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام رضا(ع) دانست و گفت:  کتابخانه داراب افسربختیاری در سال گذشته با مشارکت ۱۸۶ نفر در بخش کودک و با اطلاع رسانی مناسب توانست به خوبی این جشنواره را برای کودکان و نوجوان معرفی کند.

مسئول کتابخانه داراب افسربختیاری مسجدسلیمان گفت:در این مسابقه پس از معرفی جشنواره ومنابع آن بخشی از داستانهای کتاب خوانده شد و کودکان براساس داستانهای این کتاب به تصویرسازی داستان پرداختند ونقاشی های زیبایی را از شخصیت این داستان ترسیم کردند.

ندا شهنی فیض با بیان ابراز اشتیاق کودکان به هشتمین جشنواره کتابخوانی گفت: امسال با در نظرگرفتن بخش های محتوایی خوب در داستان کودکان و با شعرخوانی کتاب «مهمان خراسان» توانستند نشاط تازه ای به بخش کودک کتابخانه اضافه کنند.

در هشتمین جشنواره، کودکان با استقبال بی نظیر خود از آغاز این دوره به صورت هفتگی و یا گروهی در این مسابقات شرکت می کنند و این نشان از علاقه مندی کودکان به خواندن داستان های امام رضا(ع) می باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: