کد خبر: 35703
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397 - 13:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی نیشابور در خراسان رضوی برگزار شد

منبع : لیزنا
در ادامه حضور ستاد سفر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به شهرستان نیشابور جلسه انجمن کتابخانه های عمومی نیشابور با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.
جلسه انجمن کتابخانه های عمومی نیشابور در خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در ادامه حضور ستاد سفر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به شهرستان نیشابور جلسه انجمن کتابخانه های عمومی نیشابور با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این جلسه گفت: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی هر شهرستان، پارلمان تصمیم گیرنده در حوزه فرهنگی شهر و موضوع کتاب، کتابخوانی و مطالعه است. به همین خاطر باید مورد توجه قرار بگیرد و در مرحله اول توجه به  تصمیمات اتخاذ شده در جلسه انجمن، باید از طرف خود انجمن مهم تلقی شود.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: این انجمن هم اختیار مالی و هم اختیار تصمیم گیری و اجرایی دارد و عدم تحقق بعضی از مصوبات به جدی گرفتن یا نگرفتن مصوبات از طرف اعضای انجمن مربوط است.

وی ادامه داد: حضور و عدم حضور بعضی از اعضای جلسه انجمن از موارد دیگری است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی بهره جستن از ظرفیت خیرین را مورد توجه قرار داد و یا دآور شد: منابع دولتی محدود است و به همین خاطر ما باید توجه بیشتری به کمک های خیرین و مدیریت منابع داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به راه اندازی کتابخانه های سیار در استان گفت: کتابخانه سیار ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم به ویژه در مناطق محروم است.

وی افزود: ما درباره مباحث زیرساختی مانند ساخت کتابخانه صحبت می کنیم ولی به موضوع اصلی که خود مطالعه است کمتر می پردازیم. در سفرهایی که به بعضی از شهرستان های استان داشتم، توجه به کتاب و کتابخوانی از طرف مردم روستا بیشتر از تصور ما بود با این حال کار در عرصه کتاب و کتابخوانی یک فعالیت جهادی را طلب می کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: