کد خبر: 35745
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 تیر 1397 - 14:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تابستانی پرنشاط با «پنجشنبه های قصه گویی» در استان کرمانشاه

منبع : لیزنا
طرح «پنجشنبه‌های قصه‌گویی کرمانشاه» با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از 28 تیر ماه برگزار می‌شود.
تابستانی پرنشاط با «پنجشنبه های قصه گویی» در استان کرمانشاه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، طرح پنجشنبه های قصه گویی کرمانشاه با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در هشت مرکز، از ۲۸ تیرماه آغاز و بمدت 10 هفته تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

دورهمی قصه گویی و قصه خوانی، آموزش قصه گویی برای مادران و برنامه های جانبی تفریحی و آموزشی برای کودکان و مادران از برنامه های طرح «پنج شنبه های قصه گویی کرمانشاه» است.

این طرح با هدف جذب کودکان و والدین به سمت مراکز فرهنگی شهر و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و قصه گویی در بین خانواده ها، در مراکز 10 گانه، کتابخانه عمومی امیرکبیر (خیابان مصطفی امامی)، کتابخانه عمومی شهید آوینی (میدان غدیر)، کتابخانه عمومی اندیشه (جنب مسکن مهر دولت‌آباد)، فرهنگسرای آفرینش کانون پرورش فکری (سه‌راه 22 بهمن)، مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (پارک معلم)، فرهنگسرای گل نرگس (ابتدای شهرک ژاندارمری)، فرهنگسرای شهر (چهارراه مطهری) و فرهنگسرای کوثر (چهارراه 30 متری دوم) طی 10 پنجشنبه متوالی در تابستان 97 برگزار خواهد شد.

این کلاس ها صبح و بعدازظهر ۱۰ پنجشنبه متوالی در تابستان سال جاری برگزار می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با شماره تلفن های ۳۸۳۹۷۶۴۶، ۳۸۳۹۷۶۳۶ و ۳۸۲۱۴۷۲۴ نسبت به ثبت نام این دوره ها اقدام کنند.

به شرکت کنندگان در این دوره ها در صورت حضور و برگزیده شدن در جشنواره قصه گویی استان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: