کد خبر: 35767
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 تیر 1397 - 12:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب با موضوع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان رضوی

منبع : لیزنا
در اقدامی هماهنگ و با تلاش ادارات کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، نمایشگاهی از منابع جشنواره کتابخوانی رضوی همراه با توزیع اقلام اطلاع رسانی جشنواره حاوی، پوستر، بنر، بروشور و کتاب های جشنواره در در حاشیه برگزاری نمازهای جمعه برپا شد.
نمایشگاه کتاب با موضوع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در اقدامی هماهنگ و با تلاش ادارات کتابخانه های عمومی استان، نمایشگاهی از منابع جشنواره کتابخوانی رضوی حاوی اقلام اطلاع رسانی جشنواره مانند پوستر، بنر، بروشور و منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مصلی های نماز جمعه شهرستان های استان برپا شد.

این طرح در ادامه برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در جهت اطلاع رسانی برای مشارکت بیشتر مردم و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در شهرستانهای استان خراسان رضوی برگزار شد.

بازدید امام جمعه و مسئولان از نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی، برگزاری جلسه جمع خوانی و بلند خوانی کتاب های جشنواره رضوی و مسابقه نقاشی از کتاب های جشنواره کتابخوانی رضوی از دیگر اقدامات انجام شده در این نمایشگاه ها بود.

حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و ایراد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان نیشابور و سخنرانی معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان قوچان در همین راستا انجام شد.

بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان تایباد از نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی

امام جمعه و فرماندار شهرستان تایباد از نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی واقع در محل نماز جمعه این شهر بازدید کردند.

حجت السلام محدثی امام جمعه و شرافتی راد فرماندار شهرستان تایباد  از نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی که در محل نماز جمعه برپا شده بود بازدید کردند.

در این بازدید امام جمعه و فرماندار از زحمات پرسنل اداره کتابخانه های عمومی جهت برگزاری نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در محل نماز جمعه تقدیر و تشکر کردند و از مردم ولایت مدار شهرستان خواستند که در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در مصلی نماز جمعه سبزوار و بخش روداب

همچنین نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی با حضورکتابداران اداره کتابخانه های عمومی سبزوار و به منظور تکریم ارباب رجوع، ترویج فرهنگ کتابخوانی، تبلیغ هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و سیره رضوی در محل نماز جمعه سبزوار مستقر شد.

همچنین تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی، معرفی و نمایش کتاب های جشنواره، مسابقه نقاشی و توزیع تراکت و بروشورهای مسابقه در دو ورودی برادران و خواهران با همکاری کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری و کتابخانه امامزاده حسن(ع) کوشک انجام، با استقبال نماز گزاران روبرو شد.

نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در نماز جمعه سرخس

در نماز جمعه این هفته شهرستان سرخس نیز تبلیغات هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شامل سخنرانی با موضوع مسابقه کتابخوانی رضوی، نصب بنرهای اطلاعاتی در رابطه با جشنواره رضوی، نمایشگاه کتاب های مسابقه، توزیع بروشور، توزیع برگ نقاشی و  پرسشنامه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی انجام گرفت.

نمایشگاه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در محل مسجد جامع شهر نقاب جوین

همچنین نمایشگاهی از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در تاریخ جمعه ۲۲  تیرماه در راستای ترویج هر چه بهتر و بیشتر سیره رضوی در مسجد جامع شهر نقاب برپا شد. تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی، معرفی و نمایش کتاب های جشنواره، برگزاری مسابقه نقاشی، توزیع تراکت و بروشورهای مسابقه از مهم ترین فعالیت های انجام شده بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: