کد خبر: 35827
تاریخ انتشار: شنبه, 30 تیر 1397 - 14:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چهارمین روز دهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در کتابخانه و موزه ملی ملک

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک، در چهارمین روز دهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم، در برنامه‌های گوناگون دهه کرامت، با ادامه تورهای ویژه و کارگاه‌هایی آموزشی برای کودکان و بزرگ‌سالان در گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی، میزبان دوستداران شد.
چهارمین روز دهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در کتابخانه و موزه ملی ملک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، چهارمین روز دهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم، هم‌زمان با دهه کرامت در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، چهارشنبه، 27 تیر 1397 خورشیدی، با دومین روز «تور وقف‌گردی در بازار؛ با محوریت خانه تاریخی ملک در بازار بین‌الحرمین تهران» و «کارگاه تصویرسازی قصه‌های امام رضا علیه‌السلام با حضور دانش‌آموزان هنرستانی»، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را به تماشای گوشه‌هایی عصر زرین فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی برد. همچنین گزارشگران تلویزیونی برای تهیه گزارش از نمایشگاه‌های جشنواره در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران حضور یافتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: