کد خبر: 36143
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 11 مرداد 1397 - 13:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

​اطلاعیه مهم درباره وضعیت خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در روز پنج‌شنبه، 11 مرداد 

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک در روز پنج‌شنبه، 11 مرداد 1397، استثنائا به جای ورودی اصلی از محوطه تاریخی باغ ملی، از ورودی جنوب غربی در سمت خیابان 30 تیر از مراجعان گرامی میزبانی می‌کند.
​اطلاعیه مهم درباره وضعیت خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در روز پنج‌شنبه، 11 مرداد 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، با توجه به بسته‌بودن سردر باغ ملی در روز پنج‌شنبه، 11 امرداد 1397 خورشیدی، کتابخانه و موزه ملی ملک استثنائا از مراجعه‌کنندگان گرامی از درِ ورودی جنوب غربی ساختمان این گنجینه به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی (ره)، ابتدای خیابان 30 تیر، خیابان پروفسور رولن، جنب موزه ملی ایران» از ساعت 8:15 تا ساعت 15:45 در تالارهای کتابخانه و موزه میزبانی خواهد کرد. کتابخانه و موزه ملی ملک، پیش از این از اردیبهشت 1397 خورشیدی، خدمات‌رسانی به مخاطبان، گردشگران و پژوهشگران را در روزهای پنج‌شنبه، که به دلیل بسته‌بودن درهای ورودی دسترسی به محوطه تاریخی باغ ملی تهران در یک سال پیش از آن متوقف شده بود، ازسرگرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: