کد خبر: 36192
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 مرداد 1397 - 16:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 برگزاری برنامه های دهه کرامت در کتابخانه های بشرویه خراسان جنوبی

منبع : لیزنا
همزمان با گرامیداشت دهه کرامت، کتابخانه های شهرستان بشرویه با هدف ترویج کتابخوانی و پاسداشت فرهنگ رضوی میزان برنامه های فرهنگی شدند.
 برگزاری برنامه های دهه کرامت در کتابخانه های بشرویه خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، همزمان با گرامیداشت دهه کرامت، کتابخانه های شهرستان بشرویه با هدف ترویج کتابخوانی و فرهنگ رضوی میزبان برنامه های فرهنگی شدند. برپایی نمایشگاه کتاب رضوی، نقد کتاب «کاش تو را می دیدم» و برپایی جشنواره نقاشی از جمله برنامه های کتابخانه ملاعبدالله بشروی در دهه کرامت بود.

یازدهمین نشست کتاب خوان شهرستان با محوریت منابع جشنواره کتابخوانی رضوی، معرفی و جمع خوانی کتاب «مژده گل»، «مهمان خراسان»، «مسافر هشتم»، «کاش تو را می دیدم» از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و نمایشگاه کتاب، از برنامه های برگزار شده در کتابخانه امام جعفر صادق(ع) شهر ارسک در این دهه مبارک بود.

کتاب «کاش تو را می دیدم» به زیبایی و داستان وار به شرح زندگی حضرت معصومه(س) پرداخته است. در این کتاب، روایت زندگی و برخی از اتفاقات دوران امامت حضرت امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) نیز بیان شده است.

کتاب «مسافر هشتم» رمانی مربوط به زندگی امام رضا(ع) است. در این کتاب، نویسنده به مسیری که امام رضا(ع) پیموده و مسائلی که برای ایشان اتفاق افتاده در قالب داستانی اشاره کرده است.

یازدهمین نشست کتاب خوان کتابخانه‌ای شهرستان بشرویه نیز در کتابخانه عمومی امام صادق(ع) شهر اِرِسک و با حضور جمعی از اعضای کتابخانه برگزار شد. در این نشست شش عنوان کتاب به اشتراک گذاشته شد. «بانوی ملکوت: نگاهی به حیات معنوی کریمه آل محمد» نوشته آیت الله علی کریمی جهرمی، انتشارات بوستان کتاب/ ارائه توسط: مریم عباسپور اول (کتابدار)، «طب الرضا: طب و بهداشت از علی بن موسی الرضا علیه السلام» ترجمه نصرالدین امیرصادقی، انتشارات جواهری/ ارائه توسط: اکرم کوهی (عضو)، «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته آیت الله علی کریمی جهرمی، انتشارات بوستان کتاب/ ارائه توسط: محدثه افتخاری (عضو)، «به سپیدی یک رؤیا» نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی، انتشارات کتاب نیستان/ ارائه توسط: فاطمه ثامنی (عضو) و «ماه هشتم» نوشته مهدی غلامعلی، انتشارات دارالحدیث/ ارائه توسط: زهرا کریمی فر (عضو) و «امام رضا علیه السلام و زندگی» نوشته مهدی غلامعلی، انتشارات به نشر، آستان قدس رضوی/ ارائه توسط: نجمه مصطفایی (عضو).

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: