کد خبر: 36213
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 10:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مسابقه کتبی «ایران سرزمین من» در کتابخانه های منطقه 8

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه دکتر شهیدی ماهانه مسابقه کتبی اطلاعات عمومی ایران شناسی را با عنوان «ایران سرزمین من» برگزار می کند.
برگزاری مسابقه کتبی «ایران سرزمین من» در کتابخانه های منطقه 8

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی-هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، این مسابقه با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی با رویکرد اطلاعات ایران شناسی، تقویت حسن تعلق به سرزمین و پرچم، افزایش اطلاعات عمومی شهروندان در حوزه کتاب و کتابخوانی، اطلاعات جغرافیایی، آداب و رسوم و سنت ها، شناسایی فرهنگ ها و ایجاد رقابت سالم، پرکردن اوقات فراغت، تعامل بیشتر خانواده ها با کتابخانه های عمومی وغیره برگزار می شود.

مسابقه کتبی اطلاعات عمومی «ایران سرزمین من» برای بازه زمانی 16 تا 31 مرداد ماه طراحی شده و علاقمندان با پاسخگویی به سوالات و استخراج رمزآن شرکت می کنند و در پایان ماه از بین پاسخ های صحیح به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود به نفرات برگزیده اهداء می شود.

علاقمندان می توانند کاربرگ های مسابقه و نسخه پی دی اف کتاب را از  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید دریافت کنند. و یا حضوری به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه 8 و همین طور به نشانی تهران، 46 متری غربی نارمك، میدان 58، كوچه یكم شرقی، كتابخانه دكتر شهیدی مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 77913098 و 77921213 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: