برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه مرکزی ایلام

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، با مشارکت این اداره کل و انتشارات آوای خوش سراج و با حضور حجت الاسلام محمدیان، مشاور فرهنگی استاندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، نمایشگاه کتاب در محل کتابخانه مرکزی شهر ایلام گشایش یافت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: این نمایشگاه با مشارکت انتشارات آوای خوش سراج تهران برپا شد و تا سوم شهریورماه به مدت ۲۰ روز پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در قالب چهار هزار جلد و در  موضوع های مختلف فرهنگی، مذهبی، تاریخی و ادبیات، کودک و نوجوان، رمان، روان شناسی و غیره در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان و کمک به افزایش قدرت خرید مردم کتاب های نمایشگاه با تخفیف ۴۰ درصدی به مراجعان عرضه می شود.

جلیلیان یادآور شد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت هشت صبح الی ۲۱ در ۲ نوبت، پذیرای عموم بازدید کنندگان خواهد بود و مردم می توانند برای بازدید یا خرید در محل کتابخانه مرکزی شهر ایلام حضور یابند.

وی ارتقای سرانه مطالعه، احیای فرهنگ کتابخوانی و کمک به قرار گرفتن کتاب در سبد کالای مصرفی خانواده ها را ار اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.