دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با خانواده های شهدا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به همراه معاونین، جمعی از کارشناسان ستادی و نماینده بنیاد شهید استان با خانواده های شهیدان ابوالقاسم شمس، نظر بابا، اسماعیل بختیاری و سید حمزه شفیعی اویزری دیدار کرد.

وی در این دیدارها اظهار داشت: شهیدان از هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند. امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است؛ عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند. مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد. شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه می درخشد.

هراتی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، بیان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

این مسئول استانی در ادامه گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تذکری به مسئولین است که فراموش نکنند پست و مقامی که دارند حاصل خون پاک فرزندان این خاک و آب است.