برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در فارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی ششده و قره بلاغ با محوریت کتابخانه عمومی غدیر و شهر ششده و تبیین شرایط راه اندازی کتابخانه در شهر قره بلاغ برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در این جلسه عنوان کرد: با توجه به همکاری اعضای انجمن و توجه ویژه شهرداری ششده و اجرای چند برنامه ترویجی مصوب انجمن، امید است در آینده نزدیک شاهد استقبال بیشتر مردم از کتابخانه عمومی غدیر باشیم و شاخص های منطقه تغییر مطلوبی داشته باشد.

محمدحسین فیروزی درباره طرح های ترویجی کتابخوانی شهر ششده گفت: مسابقه «شهر من ششده» در بخش های نقاشی، روزنامه دیواری و یادداشت با هدف جذب بیشتر افراد به کتابخانه و بوم شناسی برگزار می شود. همچنین با همکاری شهرداری چند برنامه تبلیغاتی مخصوص کتابخانه غدیر برگزار خواهد شد.

فیروزی در ادامه بیان داشت: با توجه به اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای راه اندازی کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه، لازم است که هرچه سریع تر شرایط ایجاد کتابخانه در شهر قره بلاغ پیگیری شود.

گفتنی است در ادامه این دیدار مصوب شد که شهرداری و شورای شهر قره بلاغ اختصاص زمین یا ساختمان با کیفیت مناسب جهت راه اندازی کتابخانه را از طریق خیرین پیگیری کنند. در پایان جلسه نیز شهردار و اعضای شورای شهر قره بلاغ به همراه مسئولین اداره کتابخانه های شهرستان از مکان های دارای ظرفیت ایجاد کتابخانه در شهر قره بلاغ بازدید کردند.