کد خبر: 36444
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 25 مرداد 1397 - 09:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه « من کیستم؟» از سوی فرهنگسرای مترو برگزار می شود

منبع : لیزنا
مدیریت فرهنگی هنری مترو در راستای آشنایی بیشتر مخاطبان با مشاهیر و مفاخر ایرانی هشتمین مسابقه اینترنتی «من کیستم؟» را در فصل تابستان برگزار می کند.
مسابقه « من کیستم؟» از سوی فرهنگسرای مترو برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری مترو، این مسابقه در سه تاریخ در فصل تابستان 97 اجرا خواهد شد که اجرای دوم آن از تاریخ 24 مرداد ماه آغاز شده است.

در متن این مسابقه آمده است : من در سال 1037 هجرى چشم به جهان گشودم. پدرم از شاگردان بزرگ شيخ بهايى و در علوم اسلامى از سرآمدان روزگار خود به شمار مي‌رفت. مادرم دختر صدرالدين محمد عاشوري است كه خود از پرورش يافتگان خاندان علم و فضيلت بود.من در زمان شاه عباس اول كه مردى با سياست و با كفايت و در عين حال، مردى سنگدل و بى رحم بود متولد شدم.از همان اوان کـودکـى تحت تربيت و تعليم پـدر دانشمند و در سايه تـوجه خـاص آن بزرگـوار، پرورش یافتم و بـا هـوش سـرشار و استعداد خـدادادى و پشتکار مخصـوص به تحصيل علـوم متـداوله عصـر در حـوزه علمـى اصفهان پرداختم.با توجه به تـوانايـى ذاتـى در مـدت کوتاهى مراحل مختلف علمـى و تحصيلى را طى نمودم و سپـس به گـرد آورى علـم حـديث و آثار اهل بيت عصمت و طهارت دل بسته و تحقيق و پژوهش عميقانه در آن فـن شريف مبذول داشتم و تلاش خود را در ايـن مـورد متمـرکز نمـودم و تمام اوقـاتـم را صـرف آن کـردم تـا اينکه منشـأ تحـولـى بزرگ در روزگـار خـود گـرديدم.با عنايت به انتساب شاهان صفويه به تشيع و اينكه آنان خود را منسوب به ائمه اطهار عليهم السلام مى دانستند بيشترين استفاده را در جنبه هاى مختلف نمودم. تأليف بزرگترين دائرة المعارف حديث شيعه در غير چنين زمانى و با عدم امكانات اقتصادى بسيار دشوار مى نمود.من به كليه علومي كه مجتهدان بدان نياز دارند از قبيل صرف و نحو و معاني بيان و لغت و رياضي و فلسفه و حكمت و تاريخ و تفسيروحديث و رجال و درايه و اصول فقه و كلام احاطه كامل داشتم و در بيشتر آن¬ها صاحب نظر بودم و ...

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ های خود را تا تاریخ 31 شهریورماه 97 از طریق پیامک به شماره 2000183736 و یا به کانال سروش این مرکز به آدرس sapp.ir/farhangsarametro  ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگ‌سرای مترو مراجعه ویا با شماره تلفن 96652608 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: