کد خبر: 36725
تاریخ انتشار: شنبه, 10 شهریور 1397 - 12:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه مرکزی بجنورد افتتاح شد

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن افتتاح کتابخانه مرکزی بجنورد آیت الله مهمان نواز، از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید کرد.
 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه مرکزی  بجنورد افتتاح شد

 به گزارش لیزنا، مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی آیت‌الله مهمان‌نواز بجنورد، شنبه ۱۰ شهریور با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی، علی قربانی و علی اکبری از نمایندگان بجنورد در مجلس شورای اسلامی، روح‌الله براتیان، شهردار بجنورد، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معاونین و مدیران کل نهاد و جمعی از استادان دانشگاه و چهره‌های فرهنگی استانی خراسان شمالی برگزار شد.

کتابخانه مرکزی بجنورد با مساحت هزار و ۲۵ متر مربع و زیربنای ۴ هزار و ۲۵ متر مربع در سه طبقه احداث شده است. این کتابخانه مرکزی با بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب، آثار ارزشمندی از جمله ۸ هزار جلد کتاب اهدایی از کتابخانه شخصی آیت‌الله مهمان‌نواز را در خود دارد.

همچنین برای تجهیز منابع این کتابخانه، تعداد ۱۰ هزار نسخه کتاب از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ۴ هزار نسخه اهدایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به این کتابخانه ارسال شده است.

محمدمتین امیری
|
Iran
|
1397/06/19 - 18:57
0
0
خدایا شکرت بعد از سالها تلاش ، کوشش و دوندگی بالاخره کتابخانه مرکزی بجنورد افتتاح شد.چقدر برای این کتابخانه جلسات و بودجه ها در نظر گرفته شد.اما مگر این لحظه ی موعود افتتاح فرا می رسید؟چقدر لحظه ی قشنگی بود که بعداز سالها جناب آقای مختار پور دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور بهمراه معاونان و مقامات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به بجنورد تشریف آوردندو همچنین وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور خود و افتتاح کتابخانه مرکزی بجنورد هدیه ی ارزشمندی به مردم فرهنگ دوست و اهل مطالعه ی استان خراسان شمالی دادند.روز بیادماندنی و فراموش نشدنی بودکه افتخار زیارت اساتید بنام کتابداری مثل دکتر فتاحی و همسر محترمشان سرکار خانم دکتر پریرخ و دکتر نوکاریزی و دکتر سامانیان و دیگر اساتید و مقامات محترم نصیب کتابداران استان شده بود.ای کاش فرصت بیشتری بود تا بیشتر در خدمت اساتید محترم می شدیم.و از حضورشان درسها می گرفتیم..... جا دارد به نوبه ی خودم از همه تلاشهای صورت گرفته در ساخت ، تجهیز و آماده سازی کتابخانه مرکزی بجنورد تقدیر و تشکر کنم.و آرزو کنم ان شاا... این مکان فرصتی باشد برای همه ی ما تا از آن بهترین استفاده ها را ببریم.....
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: