کد خبر: 36856
تاریخ انتشار: شنبه, 17 شهریور 1397 - 10:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آئین رونمایی از کتاب «جاسوسی سنتی ورایانه ای» در کتابخانه امامی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان
 آئین رونمایی از کتاب «جاسوسی سنتی ورایانه ای» همزمان با تجلیل از بازنشستگان دستگاههای فرهنگی شهرستان نمین برگزار شد.
آئین رونمایی از کتاب «جاسوسی سنتی ورایانه ای» در کتابخانه امامی

به گزارش لیزنا، همزمان با روز تکریم خانواده و بازنشستگان، ظهر روز پنج شنبه، 15 شهریور آئین رونمایی از کتاب «جاسوسی سنتی ورایانه ای» و همچنین تجلیل از بازنشستگان دستگاههای فرهنگی شهرستان نمین با حضور عاطف ناصری، فرماندار، رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی این شهرستان در کتابخانه عمومی امامی نمین برگزارشد.

عاطف ناصری، فرماندار نمین با اشاره به صبغه تاریخی و فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: پیشکسوتان حوزه های فرهنگی و بازنشتگان در احیای شاخص های علمی و فرهنگی در اعصار مختلف نقش بسزائی داشته اند و این امر موجب مطرح شدن نمین به عنوان دارالفنون شمال غرب کشور شده است.

فرماندار نمین اجرای برنامه های متعدد کتاب خوانی در کتابخانه های این شهرستان را چشمگیر دانست و افزود: دانشگاهها و سایر مراکز فرهنگی نیز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی حمایت های لازم را از کتابخانه های عمومی بعمل آورند.

در ادامه این مراسم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت دستگاههای فرهنگی را ضروری دانست و گفت: این نهاد فرهنگی در راستای ارتقای شاخص های کتاب خوانی برنامه های متعددی  را در حوزه کتاب خوانی اجرا می نماید و ضرورت دارد همزمان با آغاز سال تحصیلی، نهاد های فرهنگی، برنامه ریزهای لازم برای تشویق و ترغیب دانش آموزان برای مطالعه کتاب را فراهم نمایند.

عزیزخانی با تبریک روز خانواده و بازنشستگان به شرکت کنندگان در این مراسم، بیان کرد: مهمترین زنجیره عادت به مطالعه، نهاد خانواده است و مطالعه کتاب توسط والدین، موجب تربیت و پرورش یافتن کودکان کتابخوان و فرهیخته خواهد شد.

در پایان این مراسم نیز محمد فتحی، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان نمین ضمن ارائه گزارش از فعالیت های کتابخانه های نمین، به اجرای چندین برنامه فرهنگی در این مراسم اشاره کرد و گفت: علاوه بر رونمایی از کتاب نویسنده بومی شهرستان با عنوان «جاسوسی سنتی و رایانه ای» نوشته فردین قربانی کله سر، اجرای نمایش خلاق توسط کودکان، مسابقه نقاشی خانوادگی، قصه گویی خانوادگی و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان، از محورهای مهم این برنامه است.

 

  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: