کد خبر: 37147
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 شهریور 1397 - 10:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست جمع خوانی کتاب برای کودکان در کتابخانه عمومی ولایت اهواز

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
 همزمان با فرا رسیدن ماه محرم حسینی نشست جمع خوانی کتاب «مرد شمشیر و عشق»  برای کودکان و نوجوانان در بخش کودک کتابخانه عمومی ولایت اهواز برگزار شد.
 نشست جمع خوانی کتاب برای کودکان در کتابخانه عمومی ولایت اهواز

به گزارش لیزنا، سیده شیما طاهری کتابدار کتابخانه عمومی ولایت اهواز از برگزاری نشست جمع خوانی کتاب «مرد شمشیر و عشق» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با حضور اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه در بخش کودک آن کتابخانه خبر داد.

وی گفت: : با آن که حماسه حسینی را بارها گفته اند و ما نیز شنیده ایم، اما هنوز در اول وصف آن مانده ایم نه کهنه شده است و نه رموز و اسرار آن به پایان رسیده است. ما تشنگان، هنوز از دریای بی کران شخصیت امام حسین علیه السلام قطره ای ننوشیده ایم.

سیده شیما طاهری ادامه داد: در این نشست، کتاب «مرد شمشیر و عشق: حضرت امام حسین (علیه السلام)» نوشته «مهدی مراد حاصلی» از انتشارات منادی تربیت توسط سیده شیما طاهری کتابدار کتابخانه ولایت معرفی و توسط اعضاء جمع خوانی شد.

این کتاب از مجموعه ی گذری بر زندگی چهارده معصوم علیهم السلام جلد پنج می باشد که با نثری روان و قابل فهم به بیان سرگذشت امام حسین علیه السلام از کودکی تا صحنه عاشورا پرداخته است و منبعی مناسب برای کودکان و نوجوانان جهت آشنایی هر چه بیشتر آنها با این امام بزرگوار است .

در بخشی دیگری ازاین کتاب آمده است: «سعی بر آن داریم تا با مظلومیت این امام همام همراه باشیم و در مکتب پرفیض شهادتش درس ایثار و از خودگذشتگی بیاموزیم»   
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: