کد خبر: 37162
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 شهریور 1397 - 13:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایش فیلم «گل یاس» ویژه کودکان در کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک

منبع : روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان خوزستان
نمایش فیلم آموزشی«گل یاس» ویژه کودکان در بخش کودک کتابخانه عمومی معرفت لور اندیمشک برگزار شد.
نمایش فیلم «گل یاس» ویژه کودکان در کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک

  به گزارش لیزنا، شادی عاطفی مهر، مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک از نمایش فیلم آموزشی «گل یاس»  ویژه کودکان در محل کتابخانه خبرداد .

وی گفت: در راستای تشویق کودکان به کتاب و کتابخوانی فیلم آموزشی «گل یاس» در بخش کودک کتابخانه به نمایش درآمد و پس از آن، نمادی از فیلم به کودکان اهدا شد.

مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور هدف از نمایش این فیلم را تبیین شخصیت والای حضرت زهرا (س) برای کودکان و نونهالان دانست و افزود: داستان زندگی حضرت زهرا(س) به صورت انیمیشنی شامل مقدمه، تولد، کودکی، ازدواج و شهادت با موضوعات: ام ابیها، لیله المبیت، غدیرخم، حضرت مهدی (عج)، حکایت حضرت زهرا(س) بهترین زن، ولادت چهار فرزند، بسته شدن در همه ی خانه ها به غیر از خانه حضرت، جریان گرسنگی، مهریه حضرت(شفاعت)، سجده شکر پیامبر (ص)، جریان گردنبند و شهادت حضرت (سوگ یاس، اشک مهتاب، گریه آهسته) در این فیلم نمایش داده شد.

حکایت های صوتی و تصویری آموزش داده شده با موضوعات امروزی با نگاهی به فضائل حضرت زهرا (س)، کمک به همسایه و فاطمه گل پیامبر(ص) بود.   
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: