کد خبر: 37335
تاریخ انتشار: شنبه, 07 مهر 1397 - 09:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال از مهر همراه با نشست قصه گویی در کتابخانه های روستایی ورامین

منبع : لیزنا
  به همت جواد قنبری ، مسئول کتابخانه سیار سفیر دانایی مراسم استقبال از مهر همراه با نشست قصه گویی توسط خانم الهه تاجیک قصه گوی نمونه کشوری در مدرسه ابتدایی شهید علی شیرکوند روستای قوئینک زهری برگزار شد.
استقبال از مهر همراه با نشست قصه گویی در کتابخانه های روستایی ورامین

   به گزارش لیزنا ،بوی مهر، بوی مهربانی، بوی لبخند، بوی درس و مدرسه و شوق کودکانه در پیاده روها، بوی نمره های بیست، بوی دفتر حساب و مشق های ناتمام، بوی دوستی و محبت همراه با بوی خوش کتاب و کتابخانه سیار آمیخت.

 به گزارش لیزنا، به مناسبت شروع سال تحصیلی جدیدجوادقنبری مسئول کتابخانه سیار سفیر دانایی با حضور در مدرسه ابتدایی عشایری روستایی شهیدعلی شیرکوند روستای قوئینک زهری شهرستان ورامین  دانش آموزان را آینده سازان ایران عزیز دانست و در پیشبرد این هدف تمام امکانات کتابخانه سیار را برای دانش آموزان معرفی کردند و ازدانش آموزان خواستند طبق روال سالهای گذشته از منابع فاخر کتابخانه استفاده نمایند در ادامه خانم الهه تاجیک قصه گوی نمونه کشوری با اجرای قصه مبارزه حضرت علی در جنگ خیبر دانش آموزان را با فضای خیال انگیر قصه آشنا کردند که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.


لازم به ذکر است کتابخانه سیار سفیر دانایی از سال 1394 در مدرسه شهیدعلی شیرکوند روستای قوئینک زهری اقدام به خدمات دهی کرده و 100 درصد دانش آموزان عضو کتابخانه هستند و از منابع آن برای خود و خانواده هایشان بهره مند می شوند .



خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: