کد خبر: 37368
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 مهر 1397 - 08:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

گفت و گو مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز با سرپرست شهرداری

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز
احمدعلی هراتی با حضور در شهرداری کرج با محمدرضا احمدی نژاد، سرپرست شهرداری  و جمعی از مسئولین مدیریت شهری کرج، دیدار و گفت و گو کرد.
گفت و گو مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز با سرپرست شهرداری

 

به گزارش لیزنا، احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با حضور در شهرداری کرج با محمدرضا احمدی نژاد، سرپرست شهرداری کرج، دیدار و گفت و گو کرد.

هراتی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در دوره سه ماهه مدیریت خود در اداره کتابخانه های عمومی استان، گفت: با توجه به غیر دولتی بودن نهاد کتابخانه های عمومی، پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری، بسیار حائز اهمیت است.

احمدی نژاد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی، برای پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی به صورت علی الحساب ماهانه، اعلام آمادگی کرد.

در ادامه احد رسولی، عضو شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به حیطه وظایف شورای شهر گفت: شورای شهر باید تمام عرصه های شهری را مد نظر داشته باشد. شورا، شورای شهرداری نیست بلکه شورای شهر است. هر ارگان و مجموعه ای باید مسائل و مشکلاتش را  با شورای شهر  مطرح کند. تا بتوان مسائل شهروندان را حل و فصل کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: