کد خبر: 37411
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مهر 1397 - 09:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نمایشگاه روز استاندارد در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

منبع : روابط عمومی حسینیه ارشاد
کتابخانه عمومي حسينيه ارشاد به منظور اطلاع‌رسانی روز جهانی استاندارد، 22 و 23 مهر ماه سال جاری نمايشگاهي از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه برپا مي‌کند.
برگزاری نمایشگاه روز استاندارد در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

 به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومي حسينيه ارشاد به منظور اطلاع‌رسانی روز جهانی استاندارد در تاريخ 22 و 23 مهر ماه نمايشگاهي از منابع مرتبط را برگزار می کند.

استاندارد قواعد، مقررات و نظام هایی مبتنی بر نتایج علمی، فناوری و تجربه های بشری است که به منظور ایجاد هماهنگی، وحدت رویه، افزایش میزان تفاهم، تسهیل ارتباطات، توسعه صنعت، صرفه جویی در اقتصاد ملی و حفظ سلامت و ایمنی عمومی به کار می رود.

اندیشه تشکیل سازمان بین المللی استاندارد در چهاردهم اکتبر سال 1947 در نشست رؤسای مؤسسه های استاندارد بیست و پنج کشور در لندن شکل گرفت. از سال 1970 ، چهاردهم اکتبر برابر با 22 مهر به نام روز جهانی استاندارد تعیین و نامگذاری شده است.

این سازمان غیر دولتی در ژنو است و به‌دلیل این که استانداردهایش این مؤسسه تبدیل به قوانین می‌گردد از بیشتر سازمان‌های غیردولتی قدرتمندتر است.

امروزه نزدیک به ۱۵۷ کشور عضو این سازمان هستند که ایران نیز یکی از آنهاست.

مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران وظیفه تدوین استاندارد ملی در بخشهای کشاورزی، صنعت، معدن، ارتباطات، مواد غذایی و ... را بر عهده دارد.

کتابخانه عمومي حسينيه ارشاد به منظور اطلاع‌رسانی اين روز در تاريخ 22 و 23 مهر ماه نمايشگاهي از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه برپا مي‌کند و مشتاقانه آماده پاسخگويي به پرسش‌هاي علاقه‌مندان است.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: