کد خبر: 38351
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 10:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چهارمین دوره جشنواره خاتم تا ۳۰ بهمن تمدید شد

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
دبیرخانه جشنواره خاتم از تمدید مهلت شرکت در چهارمین دوره جشنواره ادبی خاتم (داستان کوتاه، ویژه پیامبر رحمت) تا ۳۰ بهمن ماه خبر داد.
چهارمین دوره جشنواره خاتم تا ۳۰ بهمن تمدید شد

به گزارش لیزنا، پس از انتشار فراخوان چهارمین دوره جشنواره ادبی خاتم (داستان کوتاه، ویژه پیامبر رحمت) که با استقبال گسترده علاقه‌مندان روبه‌رو شد، دبیرخانه جشنواره خاتم مهلت شرکت در این جشنواره را تا ۳۰ بهمن ماه تمدید کرد.

 

شرایط ارسال آثار

موضوع داستان‌های کوتاه ارسالی می‌بایست برگرفته از ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم (ص) به‌عنوان الگو، با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر باشد و حجم آثار ارسالی حداکثر ۵۰۰۰ کلمه باشد.

تألیف و ارسال آثار برای همه گروه های سنی، پیروان همه ادیان و مذاهب و به زبان‌های مختلف آزاد است و آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت‌های doc.docx. و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح‌حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود به بخش مسابقه راه می‌یابند.

لازم به ذکر است آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلاً منتشر نشده، و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند و آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد.

 

تقویم اجرایی جشنواره

بر اساس اعلام تمدید زمان شرکت در جشنواره از سوی دبیرخانه، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا روز ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آیین اختتامیه همزمان با ایام عید خجسته مبعث رسول اکرم در فروردین ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

 

جوایز

جوایز نویسندگان سه اثر برتر در هر یک از دو حوزه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» به ترتیب ذیل اهدا می‌شود:

- نفر اول ۱۲۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

- نفر دوم ۸۵ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

- نفر سوم ۶۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

- نفر چهارم تا ششم ۵ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر

- جایزه ویژه هیأت داوران ۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر

علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره خاتم می‌توانند آثار خود را به دفتر نشر فرهنگ اسلامی واقع در تهران، میدان هروی، خیابان شهید وفامنش، خیابان آزادی، خیابان شهید افتخاریان، کوچه مریم، شماره ۲۳ با  کدپستی: ۱۶۶۹۷۴۷۴۱۴ ارسال کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به پایگاه اینترنتیwww.jashnvarekhatam.com  یا www.khatamfestival.com مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱۲۲۹۴۱۸۰۷ – ۰۲۱۲۲۹۳۶۱۴۰ داخلی ۱۱۵ تماس حاصل فرمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: