کد خبر: 38354
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 10:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های فرهنگی متنوعی به همت کتابداران آذربایجان غربی برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان ‌غربی
کتابداران کتابخانه عمومی قائم (عج) ارومیه در راستای ترویج خواندن، برنامه های فرهنگی متنوعی برگزار کردند.
برنامه‌های فرهنگی متنوعی به همت کتابداران آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی قائم(عج) شهرستان ارومیه، در راستای ترویج کتابخوانی و جذب مخاطب به کتابخانه، برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار کرد.

نشست کتاب‌خوان

چهارمین نشست کتاب‌خوان در کتابخانه قائم (عج) با حضور کارشناس بسیج حوزه خواهران مسجد قائم (عج)، مربیان و دانش‌آموزان مدرسه نواندیشان، مادران و زنان خانه‌دار و کتابداران کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های ‌«بیماران دیابتی» نوشته تیم مراقبت از بیماران دیابتی دانشگاه نیومکزیکو، توسط فرانک سپاهی؛ «میوه‌درمانی» نوشته واحد پژوهش و تحقیقات نسیم حیات، توسط نیر ولی‌زاده؛ «خطرات تهدید کننده» نوشته علیرضا قربانی، توسط سولماز حبیب‌زاده؛ «مشارکت نوجوانان» نوشته سید احمد زرهانی، توسط دلشاد اکبری؛ «۵۰ روش درمان سردرد» نوشته امیر بهنام، توسط پریناز نادری و «بیماری ام اس چیست و چگونه با آن زندگی کنیم؟» نوشته محسن بختی، توسط شبنم کشتیبان معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

 

بازدید دانش آموزی و اجرای برنامه فرهنگی

دانش آموزان مدرسه شهید نقی رستمی و مدرسه دخترانه آزادگان از کتابخانه قائم(عج) بازدید کردند. کتابداران کتابخانه، با اجرای جمع خوانی کتاب «کاش تو را می دیدم» نوشته مژگان شیخی و قصه‌گویی کتاب «آخرین فرستاده: زندگانی حضرت محمد (ص)» نوشته رضا رهگذر از دانش آموزان استقبال کردند.

اجرای نقاشی، قصه‌گویی و عروسک گردانی کتاب «روباه کلک زاغو زبلک» نوشته اسدالله شعبانی، بخش دیگری از برنامه فرهنگی برای دانش آموزان بود.

فریبا پالیز، مسئول کتابخانه قائم (عج)، برگزاری برنامه‌های فرهنگی را گامی در راستای ارتقای سرانه مطالعه و ترویج کتاب‌خوانی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با مشارکت مدارس، حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج خواهران و با استفاده از ظرفیت تبلیغاتی این موسسات قشرهای مختلف مردم را به کتاب و کتابخوانی دعوت کنیم.

وی افزود: مراجعه‌کنندگان همچنین از نمایشگاه کتاب این کتابخانه با موضوع بیماری‌های مختلف، بازدید کردند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: