کد خبر: 38784
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 16:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشنواره منطقه ای قصه گویی نهاد در اهواز استان خوزستان برگزار می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
 ششمین جشنواره منطقه ای قصه گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به میزبانی استان خوزستان و با حضور کتابدارانی از استان های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در اهواز برگزار می شود.
جشنواره منطقه ای قصه گویی نهاد در اهواز استان خوزستان برگزار می شود

به گزارش لیزنا، ششمین جشنواره منطقه ای قصه گویی نهاد به میزبانی استان خوزستان با حضور ۳۲ کتابدار از استان های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان در روزهای سه شنبه ۳۰ بهمن ماه و چهارشنبه یکم اسفند ماه برگزار می شود.

در این جشنواره کتابداران با ارائه قصه های خود به رقابت می پردازند و این قصه ها توسط سه داور، ارزیابی خواهد شد.

اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ساعت ۱۴ در سالن کتابخانه مرکزی خوزستان با حضور مسئولان استان، فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی، مربیان پرورشی مدارس، مربیان مهدهای کودک و ... برگزار و طی آن از برگزیدگان تقدیر می شود.

گفتنی است، نخستین جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با هدف ترویج قصه‌گویی به عنوان ابزاری تربیتی و فرهنگی در کتابخانه‌ها، شناسایی کتابداران قصه‌گو و ارزیابی میزان توانمندی و مهارت‌های آنان، سنجش مهارت‌ها و کارآمدی کتابداران در امر قصه‌گویی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی برگزار شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: