کد خبر: 39208
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 اسفند 1397 - 09:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در رواق‌های حرم مطهر رضوی 

منبع : روابط‌عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی
با همکاری کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی و اهدای 10هزار جلد کتاب از سوی این کتابخانه ایستگاه‌های مطالعه در رواق‌های حرم مطهر رضوی ایجاد شد.
ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در رواق‌های حرم مطهر رضوی 

به گزارش لیزنا، هم‌زمان با آغاز سال جدید، با همکاری کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی و اهدای 10هزار جلد کتاب از سوی این کتابخانه، ایستگاه‌های مطالعه در 6رواق حرم مطهر رضوی ایجاد می‌شود. این کتاب‌ها بیشتر، در موضوع معارف دینی و ائمۀ معصومین(ع) انتخاب شده است که در ایستگاه‌های مطالعه در رواق‌های حضرت زهرا(س)، شیخ طوسی، شیخ حرّعاملی، مدرسۀ پیرزاد، دارالقرآن‌الکریم و مسجد گوهرشاد در محل اعتکاف معتکفین ماه رجب قرار می‌گیرد.

هدف از این حرکت، استفادۀ بهینۀ زائران از اوقات فراغت خود در زمان زیارت، اعتلای معارف دینی و ترویج فرهنگ مطالعه ذکر شده است. این ایستگاه‌های مطالعه، هم‌زمان با آغاز سال 1398 ایجاد می‌شود و در طول سال پابرجاست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: