کد خبر: 39312
تاریخ انتشار: شنبه, 24 فروردين 1398 - 14:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نام‌نویسی دوره‌های آموزشی کتابخانه ملک/ جدول دوره‌های بهار

منبع : روابط عمومی کتابخانه ملک
نخستین مرحله کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و پژوهشی کتابخانه و موزه ملی ملک در گستره فرهنگ و هنر سنتی ایرانی- اسلامی در سال 1398با تمرکز بر دو محور «کارگاه‌های آموزشی» و «نشست‌های پژوهشی»، در 4 عنوان کارگاه و دوره آموزشی و 3 عنوان نشست پژوهشی از 29 فروردین 1397 خورشیدی آغاز می‌شود.
نام‌نویسی دوره‌های آموزشی  کتابخانه ملک/ جدول دوره‌های بهار

به گزارش لیزنا، مرکز آموزش کتابخانه و موزه ملی ملک، همچون سال‌های گذشته، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در فصل بهار نام‌نویسی می‌کند. دوره‌های آموزشی «ترسیم هندسه نقوش گره‌های کمانی»، «نقاشی پشت شیشه و آینه»، «گل و مرغ (پیشرفته)» و «شیوه صورت‌سازی در نقاشی دوره قاجار» در محور «کارگاه‌های آموزشی» برگزار خواهد شد. سلسله نشست‌های پژوهشی در سه بخش «نقد و بررسی کتاب "نامه‌هایی به ناصرالدین شاه" (از مجموعه گنجینه ملک)»، «نگاهی به آثار و احوال میرزا علیقلی خویی استاد سیاه‌قلم در چاپ سنگی» و «علوم و فنون در ایران دوران اسلامی » نیز در محور «نشست‌های پژوهشی» میزبان دوستداران فرهنگ ایرانی- اسلامی خواهد بود.

مرکز آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک، در این مرحله تازه از کوشش‌های آموزشی و پژوهشی خود همچون گذشته از استادان بنام و برجسته در هر حوزه بهره گرفته است؛ سعید شکوری، مهرنوش بشارت، شکوفه جعفری و محمدمهدی شیرین‌کار در بخش کارگاه‌های آموزشی و جمشید کیان‌فر، مجید تفرشی، مجید عبد امین و اولریش مارزلف در بخش نشست‌های پژوهشی، تدریس و آموزش را در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برعهده دارند. این کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برگزار می‌شود.

دوستداران و علاقه‌مندان حضور در این دوره‌های آموزشی و نام‌نویسی، پس از مشاهده جدول کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی و آگاهی از جزییات برنامه‌ها، می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند.

جدول دوره‌های آموزشی بهار 1398: 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: