کد خبر: 1648
تاریخ انتشار: شنبه, 25 ارديبهشت 1389 - 00:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کسب رتبه نخست ادکا در جشنواره ملی حرکت

اتحادیه انجمنهای علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایران (ادکا)، از سوی هیأت داوران سومین جشنواره ملی حرکت، به عنوان برترین اتحادیه انجمن های علمی علمی دانشجویی شناخته شد.
به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، اتحادیه انجمنهای علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایران (ادکا)، در سومین سال فعالیت خود، به عنوان برترین اتحادیه انجمنهای علمی دانشجویی در کشور، برگزیده و معرفی شد.

کسب رتبه برتر توسط ادکا، در شرایطی صورت گرفته است که این اتحادیه فقط سه سال است که در حال فعالیت می باشد و انجمن هایی چون فیزیک، مهندسی عمران، معماری وغیره دارای سوابق ده ساله هستند.

گفتنی است جشنواره ملی حرکت، جشنواره ای است که از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود و عملکرد انجمن های علمی دانشجویی، مورد بررسی قرار می گیرد و انجمن علمی برتر، برگزیده می شود.

هدف از برگزاري سومین جشنواره ملي حركت عبارتست از: نمايه‌سازي آثار، توليدات و دستاوردهاي انجمن‌  های علمي در دانشگاه هاي دولتي و تعداد بسياري انجمن علمي دانشجويي در حال فعاليت تحت نظر دانشگاه پيام نور، جامع علمي ـ كاربردي؛ مديريت دانش و منابع اطلاعاتي توليد شده در انجمن هاي علمي دانشجويي دانشگاههاي دولتي و غيردولتي؛ شناسايي، معرفي و تقدير از انجمن هاي علمي دانشجويي برگزيده در عرصه‌هاي آموزشي، ترويجي، پژوهشي، فناوري، اختراع و ابتكار، كارآفريني، نشريات علمي دانشجويي؛ شناسايي معرفي و تقدير از شركتهاي دانشجويي صنايع كارآفرين،مدیران مخترع پژوهشگر ، خیرین برگزیده صنعت و دانشگاه؛ ايجاد فن‌بازار و نمايشگاه دستاوردهاي انجمن‌هاي علمي دانشجويي در كنار صنايع به منظور تقويت پيوندها ميان صنعت، جامعه و دانشگاه و تلاش به منظور فرهنگ‌سازي در اين مسير.

این جشنواره از 20 تا 22 اردیبهشت ماه 1389 در دانشگاه تهران برگزار شد.



 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: