کد خبر: 3040
تاریخ انتشار: جمعه, 02 مهر 1389 - 12:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان مقاله نشریه انگلیسی زبان «خدمات کتابداری و اطلاع رسانی برای آموزش از راه دور»

نشریه انگلیسی زبان «خدمات کتابداری و اطلاع رسانی برای آموزش از راه دور» (The Journal of Library and Information Service for Distance Learning)، برای شماره جدید آن فراخوان مقاله داد.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، نشریه  «خدمات کتابداری و اطلاع رسانی برای آموزش از راه دور» (The Journal of Library and Information Service for Distance Learning)، شماره بعدی خود را به  انتشار مقالاتی درباره نگرانی ها و مشکلات کتابداران و متخصصان درباره آموزش از راه دور و  توزیع خدمات  و منابع کتابخانه برای جامعه دانشجویان در حال افزایش این حوزه، اختصاص داده است.

علاقه مندان می توانند مقالات خود را در محورهای همکاری و مشارکت کتابدار، دانشکده/ سواد اطلاعاتی/ تکنیک های خدمات آموزشی/  توزیع اطلاعات/ خدمات مرجع/ تحویل مدرک/ توسعه مجموعه ها تدوین کنند.

نویسندگان مقالات می توانند آثار خود را در محورهای مذکور به طور مستقیم به آدرس پست الکترونیکی سردبیر نشریه «جودی پو» (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید)  تا 29 اکتبر 2010(7 آبان 1389) ارسال نمایند. در صورت داشتن هر گونه سؤال می توانید با آدرس پست الکترونیکی مذکور مکاتبه نمایید.

گفتنی است نشریه مذکور اولین نشریه داوری شده ای است که به طور خاص بر مسائل و نگرانی های کتابداران و متخصصان اطلاع رسانی در رشد سریع مبحث آموزش از راه دور دلالت می کند که توسط انتشارات روتلج (Routledge) منتشر می شود و در پایگاه اطلاعاتی اینفرماورلد (Informaworld)  نمایه می گردد.

این نشریه مقالات اصیل، مقالات نظری و نقد و بررسی کتاب ها را در زمینه های مذکور می پذیرد تا برنامه ها و ابداعات مرتبط را در سراسر جهان پوشش دهد. این نشریه همچنین موضوعات مرتبط با این زمینه مانند «استراتژی های توسعه مجموعه»، «تکنیک های مرجع»، و «دسترسی از راه دور و ارزیابی» را شامل می شود.

علاقه مندان برای دریافت دستورالعمل نگارش مقالات در این نشریه اینجا کلیک نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: