کد خبر: 3412
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 آبان 1389 - 17:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کنفرانس آنلاین «ایجاد تغییر در کتابخانه 2.0: فعالیت جدید، آموزش جدید»

کنفرانس آنلاین «ایجاد تغییر در کتابخانه 2.0: فعالیت جدید، آموزش جدید» فردا چهارشنبه مورخ3 نوامبر 2010 ( 12 آبان 1389 )برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، کنفرانس آنلاین «ایجاد تغییر در کتابخانه 2.0: فعالیت جدید، آموزش جدید» فردا چهارشنبه مورخ 3 نوامبر 2010 (12 آبان 1389) از ساعت 9 صبح تا 4 عصر برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این کنفرانس آنلاین ارائه آخرین اطلاعات درباره کتابداری آگاهانه است که کلیه ی فعالیت های جدید و آموزش های جدید را در بر می گیرد.

فعالیت های جدید بر تجربه های جدید اجرا شده در کتابخانه ها شامل بازسازی های جدید در ساختمان های کتابخانه، فناوری اطلاعات جدید، فعالیت های جدید در کتابخانه (مانند امانت بین کتابخانه ای و فهرست نویسی) تمرکز خواهد کرد.

آموزش جدید، بر شیوه هایی که کتابخانه می تواند به دیگران در جامعه نشان دهد که چگونه بدیع باشند، تأکید می کند. موضوعات شامل برنامه های جدید در کتابخانه ، اینکه چگونه کتابخانه جستجو را در حوزه های محیطی تسهیل می کند و چگونه کتابخانه دیگران را به اجرای تمرین های جدید هدایت می کند، می باشد.

سخنران اصلی این کنفرانس « مونیکا آنتونلی» است. وی همکار سردبیر نشریه Green Libraries و کتابدار آموزشی و مرجع در دانشگاه مینه سوتا است.

محورهای موضوعی این کنفرانس آنلاین عبارتست از:

بازسازی ساختمان های کتابخانه/ دامن زدن به بحث های جدید/ متخصصان چه می گویند: چگونه کتابخانه دانشگاهی موجود را تغییر دهیم/  همکاری های پایدار: یادگیری های میان رشته ای دانشجویان با کتابخانه/ نیاز برای ایجاد خدمات کتابخانه ای پایدار/ تعبیه پیام های جدید/ 8 مرحله آسان برای ایجاد تغییر در فناوری اطلاعات کتابخانه/ تجربه های امانت بین کتابخانه ای جدید/ ایجاد تغییر در کتابخانه/ کاهش میزان انتشار و هزینه ها از طریق مجازی سازی سخت افزار

علاقه مندان می توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال با آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: