کد خبر: 3595
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 آبان 1389 - 11:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

با حضور 25 ناشر چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان، امروز آغاز می شود

چهاردهمین جشنواره دو سالانه کتاب کودک و نوجوان با حضور 25 ناشر از صبح روز 30 آبان کار خود را در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومی کانون، این جشنواره که در آن آثار منتشر شده توسط ناشران کتاب کودک و نوجوان طی سال‌های 1387 و 1388 مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته است به مدت یک هفته تا روز 6 آذر به کار خود ادامه می‌دهد.

برگزاری نشست تخصصی در روز دوم آذر و اهدای جوایز برگزیدگان در روز سوم آذر از جمله برنامه‌های اصلی این جشنواره دو سالانه به شمار می‌رود.

در همین حال به گفته‌ی شهرام شفیعی دبیر جشنواره، گروه‌های داوری 1323 کتاب را طی سه مرحله مورد بررسی و ارزیابی قرار داده‌اند.

ناشران مطرح کتاب‌های کودک و نوجوان نیز از صبح روز 30 آبان تازه‌ترین آثار خود را هم‌زمان با آخرین روز از هجدهمین دوره‌ی هفته کتاب و کتاب‌خوانی جمهوری اسلامی ایران به مدت یک هفته عرضه می‌کنند.

این نمایشگاه از ساعت 9 تا 18 روزهای 30 آبان تا 6 آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران پذیرای علاقه‌مندان به کتاب‌های کودک ونوجوان است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: