کد خبر: 3620
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آذر 1389 - 16:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

ویژگی های جدید در نرم افزار اندنوت تحت وب (Endnote Web) و ریسرچر آی.دی (ResearcherID)

نرم افزار اندنوت تحت وب (Endnote Web) و ریسرچر آی.دی (ResearcherID) به تلاش شرکت تامسون رویترز با افزودن امکاناتی جدید و  معرفی نرم افزار به روز همکار دسکتاپ(Desktop partner)، ارتقاء یافت.

 

به گزارش لیزنا، شرکت تامسون رویترز در 21 نوامبر 2010 (30 آبان 1389)، نرم افزار اندنوت تحت وب (EndnoteWeb) و ریسرچر آی.دی (ResearcherID) را ارتقاء داده است.

پس از این ارتقاء، کاربران می توانند با وارد شدن به سیستم اندنوت تحت وب خود به ویژگی های جدید ذیل دسترسی داشته باشند:

  • مدل ششم شیوه منابع نویسی APA را به طور کامل مشاهده نمایند.
  • اطلاعات کتابشناختی را  فوری به مایکروسافت ورد 2010 (32 بیتی) منتقل نمایند.
  • منابع تحت وب اندنوت را از طریق موبایل جستجو کنند.
  • اندنوت تحت وب را به زبان آلمانی نیز مشاهده نمایند.

از طرفی دیگر، کاربران می توانند ازنرم افزار اندنوت و اندنوت تحت وب استفاده نمایند تا فهرست انتشارات شخصی خود را در ResearcherID مدیریت کنند. ResearcherID یک انجمن رایگان از نویسندگان است که کاربران می توانند پروفایل خود را ایجاد نموده تا شناسایی اشتباه نویسنده را حذف کنند و با جستجو در آن همکاران دیگر را بیابند. 

ویژگی های جدید ResearcherID در ارتقاء مذکور عبارتند از:

کاربران از هر صفحه آن می توانند به نرم افزار اندنوت تحت وب متصل شوند تا فهرست انتشار خود را به راحتی مدیریت نموده، جستجوی آنلاین داشته باشند و منابع را با یک کلیک ویرایش نمایند. همچنین فهرست انتشار خود را با web of science مقایسه نموده تا به طور خودکار جزئیات زمان های استناد را اضافه کنند.

بهترین بخش مربوط این است که با نام کاربری و  کلمه عبور یکسان می توانند برای اندنوت تحت وب، ResearcherID و Web of knowledge استفاده نموده و وارد سیستم آن ها شوند.

از سویی دیگر با نصب نرم افزار «همکار دسکتاپ:Desktop partner» می توانند فایل های پی.دی.اف را مدیریت نمایند. بدین صورت که منابع خود را به آسانی و با استفاده از اندنوت به دسکتاپ منتقل نمایند. از این طریق می توانند به پشتیبانی های بیشتری برای یافتن، ذخیره سازی متن کامل مقالات به طور خودکار، اصلاح شیوه های منابع نویسی و شخصی سازی نمایش ها و مواردی دیگر دسترسی داشته باشند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: