کد خبر: 3626
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آذر 1389 - 15:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

وب سایت جدید ایفلا برای کنگره های سالیانه جهانی کتابداری و اطلاع رسانی راه اندازی شد

ایفلا، وب سایت جدید خود را برای کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی به منظور ایجاد تسهیلاتی برای کاربران راه اندازی کرده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، ایفلا، وب سایت جدید خود را برای کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی راه اندازی کرده است.

ایجاد وب سایتی جدا از وب سایت اصلی به کاربران اجازه می دهد که با انعطافی بیشتر با ساختار طراحی شده کار کنند و اطلاعات ارائه شده تجهیزات و فرمت های خروجی گوناگونی دارد.

کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا، یک شاخص بین المللی و رویدادی تجاری و حرفه ای برای بخش خدمات کتابداری و اطلاع رسانی است. که 3500 شرکت کننده از 120 کشور مختلف را گردهم می آورد و با تنظیم فهرستی بین المللی فرصت هایی را به منظور توسعه شبکه و حرفه برای همه نمایندگان ارائه می دهد.

کنگره مذکور همچنین برای کشور میزبان فرصتی را فراهم می سازد که وضعیت علوم کتابداری و اطلاع رسانی منطقه و کشور خود و تجربه متخصصان را در روابط و کتابداری بین المللی ،به شیوه ای خاص به نمایش گذارد.

همچنین نمایشگاهی تجاری بین المللی  با بیش از 80 غرفه عرضه می کند.  قدرت خرید همه نمایندگان در این نمایشگاه، بیش از 1.2 بیلیون دلار برآورد شده است.

برای دسترسی به وب سایت جدید طراحی شده اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: