کد خبر: 3698
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 11 آذر 1389 - 12:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

چهاردهمین کنفرانس بین المللی نظام های اطلاعاتی کسب و کار (BIS)

  چهاردهمین کنفرانس بین المللی نظام های اطلاعاتی کسب و کار 15-17 ژوئن 2011 (25-27 خرداد 1390) در لهستان برگزار خواهد شد. 

به گزارش لیزنا، چهاردهمین کنفرانس بین المللی نظام های اطلاعاتی کسب و کار (BIS) که توسط دانشگاه اقتصاد پوزنان در لهستان سازماندهی شده است، 15-17 ژوئن 2011 (25-27 خرداد 1390) برگزار خواهد شد.

زمینه موضوعی کنفرانس «حرکت به سوی کاربردهای تجاری انعطاف پذیر، شخصی سازی شده و انطباقی» است.  کنفرانس مذکور از محققان و شرکت کنندگان دعوت به عمل می آورد تا نتایج آخرین تحقیقاتشان را که مرتبط با نظام های اطلاعاتی تجاری است  و نیز مقالاتی که پروژه های صنعتی IT را گزارش می کنند را از این طریق به اشتراک گذارند.

محورهای موضوعی همایش عبارت است از:

  • مدیریت فرآیند کسب و کار: مدیریت فرآیند کسب و کار معنایی، فرآیندهای دینامیک و تطابقی، فرآیندهای زنجیره تأمین، پیاده سازی ERP، یکپارچه سازی داده ها و پردازش ها.
  • آنتولوژی ها: ایجاد، یادگیری، تکامل و ارزیابی آنتولوژی ها،  آنتولوژی ها برای مدیریت محتوای سازمانی، پردازش زبان طبیعی و شناخت علم،  یکپارچه سازی معنایی منابع اطلاعاتی نیمه ساختار یافته نامتجانس، میانکنش پذیری نظام های اطلاعاتی نامتجانس، مدل های کسب و کار برای یکپارچه سازی و تجمع اطلاعات مبتنی بر وب .
  • بافتار: نظام های اطلاعاتی جغرافیا محور و آگاه از محل، وایرلس ها و کاربردهای موبایل، سیستم های توزیعی چند عاملی، شخصی سازی وب معنایی، محاسبات محیط.
  • بازیابی محتوا و فیلترینگ: جستوی عبارت در وب پنهان و خزنده، یکپارچه سازی داده از منابع اطلاعاتی وب، مدل سازی و توصیف منابع داده ای در حال تکامل، یکپارچه سازی تطبیقی منابع داده ای در حال تکامل، حمایت از جمع آوری اطلاعات برای سازمان های دانش محور، جستجو در منابع وبی نیمه ساختار یافته، مدل های تجاری برای محتوا.
  • مشارکت: مشارکت مبتنی بر دانش، شبکه های اجتماعی و ویکی های اجتماعی، ماش آپ های سازمانی و سازمان 2.0، زیرساخت هایی برای مشارکت (P2P, TSC)، شبکه معنایی، امنیت در نظام های پراکنده، مدل های مبتنی بر وب برای کشف، مصرف و استفاده مجدد.
  • خدمات وب: محاسبه خدمت مدار (SOA)، خدمات وب معنایی، اعتماد و کیفیت خدمات (QoS)، توافق های سطح خدمت رسانی.

گفتنی است مقالات پذیرفته شده در مجموعه مقالات همایش توسط انتشارات اشپرینگر چاپ می گردد.

آخرین مهلت ارسال مقالات 21 ژانویه 2011 (1 بهمن 1389) و اعلام مقالات پذیرفته شده 18 مارس 2011 (27 اسفند 1389) خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت همایش به نشانی http://bis.kie.ue.poznan.pl/14th_bis مراجعه نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: