کد خبر: 3727
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 آذر 1389 - 12:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نمایشگاه سالانه طراحی کتابخانه فراخوان داد

 نشریه کتابخانه های امریکایی (American Libraries) در حال پذیرش آثار ارسالی برای نمایشگاه سالانه طراحی کتابخانه در سال 2011 است. 

 

به گزارش لیزنا، نشریه کتابخانه های امریکایی (American Libraries) که وابسته به انجمن کتابداری امریکا (ALA) است در حال پذیرش آثار ارسالی برای نمایشگاه سالانه طراحی کتابخانه در سال 2011 است.

موضوع نمایشگاه امسال  «بازسازی یا توسعه همه انواع کتابخانه ها» است و کاربردهای بصری، داستان های جالب در همه انواع کتابخانه ها محور اصلی پذیرش آثار است. کیفیت عکس های ارسالی و توضیحات پروژه از مهم ترین بخش های فرم ارسال می باشند. 

همانند سال های پیشین، مدل های طراحی پیشنهادی ابتدا به صورت آنلاین در شماره آوریل 2011 نشریه و سپس در ضمیمه دیجیتالی فصل بهار نشریه نیز منتشر خواهد شد. 

علاقه مندان می توانند آثار خود شامل عکس های رنگی دیجیتالی با وضوح بالا در فرمت ورد یا پی.دی.اف تا 1 فوریه 2011  (12 بهمن 1389) به نشریه مذکور به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند. 

همچنین مانند سال های گذشته، آثار ارسالی در گروه های مختلف طبقه بندی می شوند که خواننده بتواند گرایش های طراحی یا تنوع راه حل ها در یک مشکل را یک جا ببیند. 

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: