کد خبر: 3819
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آذر 1389 - 16:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دسترسی به منابع پلتفرم سایورس از طریق موبایل

کاربران می توانند از طریق دستگاههای موبایل، آیفون و آی پدهای خود، منابع موجود در پلتفرم سایورس ساینس دایرکت و سایورس اسکوپوس را مورد جستجو قرار داده و از امکانات دیگر  موجود برخوردار شوند.

 

به گزارش لیزنا، از این پس کاربران می توانند از طریق آیفون ها و آی پد هایشان  مقالات داوری شده نشریات و بخش های کتاب را در  پلتفرم های سایورس ساینس دایرکت و سایورس اسکوپوس جستجو و دانلود نمایند.

برای استفاده از این امکان، نیاز به نصب نرم افزاری است که از طریق پلتفرم سایورس در دسترس است و کاربران می توانند پس از نصب آن، از امکانات شخصی سازی محتوا ، اشتراک و خدمات آگاهی رسانی جاری و هوشمند به منظور آگاهی از مقالات جدید استفاده نمایند. 

کاربران همچنین می توانند از زمان انتشار مقالات کنفرانس ها و مقالات اساتید و پژوهشگران، آگاه شده و هر زمانی که نیاز دارند 25 درصد از پاسخ سؤالاتشان را بلافاصله از طریق موبایل های همراه خود دریافت کنند.

گفتنی است به منظورآموزش بهره گیری از این ویژگی برای کتابداران، راهنمای گام به گامی در نظر گرفته شده است که در این لینک در دسترس است.

همچنین نرم افزار موبایل سایورس ساینس دایرکت از اینجا و سایورس اسکوپوس از اینجا قابل دانلود است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: