کد خبر: 9937
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 شهریور 1391 - 15:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

گرايش مديريت کتابخانه های دانشگاهی تصويب شد

  گرايش دوره کارشناسی ارشد «مديريت کتابخانه های دانشگاهی» رشته کتابداری و اطلاع رسانی که پیش از این به تصويب کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی دفتر گسترش و برنامه ريزی آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوری رسيده بود، در شورای عالی برنامه ريزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی و به اتفاق آرا تصویب شد.

 

دکتر جعفر مهراد سرپرست کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی در گفتگو با لیزنا با اعلام اين خبرافزود: امروز يکشنبه مورخ 19 مردادماه 1391 به دعوت معاون آموزشی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری، جلسه شورای عالی برنامه ريزی در دفتر معاونت آموزشی تشکيل شد.

وی در ادامه اظهار داشت: اين جلسه که از ساعت 7:30 شروع و تا 10 ادامه داشت، برنامه گرایش مديريت کتابخانه های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد که پيش از اين به تصويب کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی رسيده بود و در دستور کار شورای عالی برنامه ريزی قرارداشت، بررسی شد.

سرپرست کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی افزود: در اين جلسه ابتدا گرايش مديريت کتابخانه های دانشگاهی به بحث گذاشته شد و دکتر مهراد ضمن ارائه مشخصات کلی و سرفصل درس ها به صورت مصور، درباره کاربردی بودن اين برنامه سخن گفت و از آن دفاع کرد.

دکتر مهراد بیان کرد: پس از استماع اعضای شورای عالی برنامه ريزی، برخی از سئوالات مطرح در اين باره توسط سرپرست کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی پاسخ داده شد. تنها بنا به پيشنهاد يکی از اعضا و تاييد شورا مقرر شد درسی درباره «مبانی و فلسفه ارزشی اطلاعات و دانش» به عنوان درس اختياری به مجموعه درس های اختياری اضافه شود.

به گفته دکتر مهراد، پس از رای گيری، اين برنامه به اتفاق آراء به تصويب رسيد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: