کد خبر: 9971
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 شهریور 1391 - 09:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

استخدام

استخدام پیمانی کتابدار مرد توسط سازمان عقيدتي سياسي ارتش

سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران از فارغ التحصيلان مرد مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد رشته کتابداری به صورت پيماني نظامي 5 ساله دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش لیزنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فارغ التحصيلان مرد (متولدين1/7/64  به بعد) مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد رشته کتابداری می توانند تا تاریخ 27 شهریور 1391 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تکمیل فرم مربوط، مدارك خواسته شده را اسكن و در جاي مخصوص ضميمه و سپس مبلغ صد هزار ريال از طريق درگاه اينترنتي پيش بيني شده پرداخت نمايند تا ثبت نام آنان تكميل گردد.

متقاضيان استخدام مي­ توانند جهت اخذ كارت آزمون علمي از تاريخ  11/07/91  تا 12/07/91  به سايت مذكور مراجعه و نسبت به پرينت كارت خود اقدام نمايند.

آزمون علمي در 14 مهر 1391 در تهران، خيابان دكتر شريعتي، چهارراه شهيد قدوسي(قصر)، خيابان شهيد قدوسي، مسجد امام خميني (ره) ستاد ارتش برگزار و نتایج آن 26 مهر 1391 از طریق سایت اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: