کد خبر: 37619
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 آبان 1397 - 09:40

داخلی

»

مطالب فناوری

مبین‌نت به مشترکین TD-LTE طرح جبران، هدیه کرد

منبع : روابط عمومی مبین‌نت
مدیر روابط‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت تنها پس از گذشت چند روز از صدور بیانیه‌ی سوم این شرکت مبنی‌بر پایان اختلالات شبکه‌یTD-LTE در شهر تهران، از اجرای طرح این شرکت برای جبران خسارت مشترکین زیان‌دیده‌ براساس مکانیزم هوشمند محاسبه‌ی میزان خسارت خبر داد.
مبین‌نت به مشترکین TD-LTE طرح جبران، هدیه کرد

به گزارش لیزنا، میلاد حریری اعلام کرد: مبین‌نت از زمان بروز مرحله‌ی دوم اختلالات، راهکارهای بسیاری را برای مقاوم‌سازی شبکه‌‌ی خود در مقابل کلیه‌ی سیگنال‌های مزاحم و پارازیت‌ها انجام داد و در نهایت موفق شد با تجمیع تمام راهکارها ازجمله بازطراحی مجدد شبکه، علی‌رغم شدت‌گرفتن سیگنال‌های ناشناخته، شبکه را درمقابل این نوع پارازیت مقاوم کند.

 وی افزود: همانطورکه در بیانیه‌ی منتشرشده نیز وعده داده بودیم برای جلب رضایت مشترکین TD-LTE خود در شهر تهران، بدون وجود هیچ الزامی از سوی نهادهای مسئول، به مشترکینی که در بازه‌ی زمانی بروز اختلالات، قطعی و وصلی را تجربه کرده بودند، براساس یک سازوکار دقیق، متناسب با زمانی که اینترنت این مشترکین دچار مشکل شده بود، طرح یا گیگ‌پک هدیه کردیم.

 میلاد حریری گفت: این طرح یا گیگ‌پک در بانک هدایای صفحه‌ی مشترکین TD-LTE ذخیره‌شده و در هر زمانی قابل فعال‌سازی خواهد بود.

 مدیر روابط عمومی مبین‌نت تأکید کرد: از مشترکین خود استدعا می‌کنیم، اگر به ایشان طرح هدیه اختصاص داده شده است؛ از آنجا که در هر زمان تنها یک طرح اینترنتی در سامانه فعال خواهد بود، زمانی اقدام به فعال‌سازی طرح هدیه کنند، که حجم یا طرح فعلی ایشان به پایان رسیده باشد. درغیر اینصورت طرح فعلی آن‌ها از بین خواهد رفت و این موضوعی است که در صفحه‌ی مشترکین هم به اطلاع کاربران می‌رسد. ضمن آنکه پس از پایان طرح هدیه، هر طرحی از طریق منوی تغییر طرح قابل خرید خواهد بود.

 حریری در پایان گفت: خوشبختانه از این پس سیگنال‌های مزاحم قادر به ایجاد اختلال برروی شبکه‌ی TD-LTE مبین‌نت نخواهند بود ولی علی‌رغم این موضوع تیم پشتیبانی مشترکین کمافی‌السابق آماده‌ی پیگیری و رفع مشکلات احتمالی مشترکین خواهند بود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: