کد خبر: 19167
تاریخ انتشار: شنبه, 23 اسفند 1393 - 06:42

داخلی

»

نیش و نوش

توصیه های ایمنی برای سفرهای نوروزی!

توصیه های ایمنی برای سفرهای نوروزی!

نوروز نزدیک است. برای نوروز در شهر خودتان می‌مانید و به دید و بازدید نوروزی می‌پردازید یا قصد سفر دارید؟ همان‌طور که می‌دانید تدارک هر سفر از ضروریات آن سفر است. ما تصمیم گرفتیم وسایلی که شما برای هر سفر لازم دارید را این‌جا بیاوریم که اگر روزی قصد سفر کردید، یادتان نرود چی باید با خود می‌بردید.


شیراز: برای سفر به شیراز لازم است به کلاهخود، سپر، زره، زوبین، تانک، نفربر، اسپری فلفل،  فتق‌بند، جعبه کمک‌های اولیه، دفترچه بیمه با تعداد صفحات کافی، رضایتنامه جراحی فوری از بستگان درجه یک مجهز باشید.


اهواز: یک ماسک یا یک کلاه غواصی مجهز به کپسول اکسیژن برای تنفس و یک عینک غواصی برای ایجاد امکان باز کردن چشمان و جلوگیری از ورود گردوغبار به چشم برای هر نفر الزامی است.


اصفهان: مهم‌ترین چیزی که باید همراه‌تان باشد، آب است. شما برای عکس گرفتن کنار زاینده‌رود نیاز به آب دارید وگرنه عکس سلفی که بگیرید و بگذارید تو  اینستاگرام، دوستان فوری کامنت خواهند گذاشت. رفتی کویر لوت، اون‌وقت الکی پز اصفهان میدی؟


برزیل: شلوارک از هر چیزی واجب‌تر است و همراه داشتن یک دستگاه دوربین فیلم‌برداری برای فیلم‌برداری کردن و فروش فیلم مستندی که از حضور پرشکوه و پر افتخار و غرورانگیزتان در برزیل می‌سازید. قبل از سفر چند نوع خنده مکش مرگ منی  یاد  بگیرید.
پاتایا: چون ستون ما فرهنگی است، از درج توصیه‌های سفر به بلاد اسمش را نبر معذوریم. همه‌اش بیب می‌شود. دوستان اگر رفتند بعدا خصوصی ما را نصیحت کنند.


آنتالیا: همه آن چه نمی‌شود برد به آنتالیا می‌شود برد. فقط بالاغیرتا دلار و لیر کم  ببرید. زیادی آباد شد این شهر. بسه.


مازندران: درخت و گلدان و گل و گیاه. چون شما برای دیدن سر سبزی به شمال ایران سفر می‌کنید و همان‌طور که می‌دانید و در خبرها هم آمده، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفته، طی ١٠‌سال گذشته سطح جنگل‌های کشور ثابت نبوده و روند کاهشی داشته، به گونه‌ای که در این بازه زمانی وسعت جنگل‌ها با کاهش ١٤‌هزار هکتاری مواجه شده و این یعنی اگر برای دیدن جنگل به شمال می‌روید، جنگل آنچنانی‌ای باقی نمانده. پس باید هر خودرو با خودش درختی به شمال ببرد تا با اضافه شدن به درخت‌های خودروهای دیگر، بشود جنگلی افتتاح کرد و آنجا چادر زد.


تهران: اگر در نوروز عازم تهران هستید، جز دلسوزی برای شما توصیه دیگری ندارم. همه عید از این شهر فرار می‌کنند آن‌وقت شما بلند می‌شوید دست خانم بچه‌ها را می‌گیرید، می‌آیید تهران؟


توصیه ما: برگزاری سفرهای مجازی اینترنتی یا سفرهای علمی- تخیلی است که با الهام از فضای هپروت شما را رایگان و بدون دغدغه مکان و ترافیک و هزینه و رستوران بین راهی و سوغاتی و دستشویی‌های تمیز و... می‌برد سفر و برمی‌گرداند. شما با این روش به فضا هم می‌توانید سفر کنید!

 

برچسب ها :
کتابدار
|
iran
|
1393/12/27 - 23:42
3
12
لیزنا واسه کتابدارای نهاد هم یه توصیه نوروزی بکن. آخه بعید بدونم کسی از کتابدارای نهاد بتونه تا سر کوچشونو تفریحانه بره
اروميه
|
Iran
|
1393/12/23 - 08:31
0
14
اروميه هم كه آمديد، كمي آب بياوريد و نثار درياچه محتضر ما بكنيد ، شايد آخرين لحظاتش باروياي شيرين آب همراه شود
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: