کد خبر: 46151
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 مرداد 1401 - 12:26

داخلی

»

کتاب

کتاب «کشتی اسیران» منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
انتشارات قدیانی کتاب «کشتی اسیران» اثر زهرا زواریان را در نوبت اول چاپ روانه‌ی بازار کتاب کرد.
کتاب «کشتی اسیران» منتشر شد

به گزارش لیزنا، کشتی اسیران داستان زندگی امام حسن عسکری(ع) است که کودکی تا شهادت ایشان را بر اساس منابع روایی شیعه روایت می‌کند.

زواریان نویسنده و پژوهشگر ادبی است که تاکنون کتاب‌های خاتون عشق،عروس و کاروانش:فرازهايي از زندگي حضرت خديجه، اسيري و عروسي: فرازهايي از زندگي نرگس‌خاتون، عروس آن خانه: فرازهايي از زندگي فاطمه بنت اسد،زني در جزيره‌اي گمنام، چهار بانوي تاريخ‌ساز از ایشان در نشر قدیانی به چاپ رسیده است.

قسمتی از کتاب:

"آسمان و زمین دگرگون شده و فضا در هاله ای از مه و ابر فرو رفته بود. نرجس احساس بی وزنی می کرد. درد و ضعف از جانش رفته بود. مبهوت و حیران نگاه می کرد. موهای بلند و انبوهش را به کناری زد. خطی از نور از گوشه ی اتاق، چشمش را زد. بلند شد و هاج و واج قدم برداشت. در میان دریایی از نور و آب شناور شد. ابرها در هوا معلق بودند. نسیم خنکی می وزید. ستاره ی صبح طلوع کرده بود. صدای اذان بلند شده بود. نمی دانست کجاست. با حیرت نگاه می کرد. چند بار دور خودش چرخید. ناگهان... ابرها بالا رفتند، بالا و بالاتر. سقف اتاق دیگر نبود! پرندگانی زیبا و رنگارنگ از آسمان به زمین آمده بودند. نورهای الوان و رقصان در نگاهش می چرخیدند، دست دراز کرد و کودک زیبایش را در آغوش گرفت. مرغ های سفید و پرندگان زیبا دورشان می چرخیدند. رقصی دایره وار شکل گرفته بود. ابر بود و ابر بود و ابر. نرجس خندید. صدای قهقهه ی کودکش را شنید. مرغ ها باهم آواز می خوانند."

کشتی اسیران در نوبت اول چاپ با قیمت 35000 تومان از سوی نشر قدیانی در اختیار علاقمندان قرار گرفت.