کد خبر: 46157
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 مرداد 1401 - 12:50

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نشریه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات موفق به کسب رتبه الف وزارت علوم شد

منبع : لیزنا
نشریه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات قدیمی‌ترین نشریه کتابداری در ایران رتبه الف وزارت علوم را برای دومین سال پیاپی کسب کرد.
نشریه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات موفق به کسب رتبه الف وزارت علوم شد

به گزارش لیزنا،‌ دکتر فریبرز خسروی سردبیر نشریه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات گفت:  پس از کسب رتبه الف در سال گذشته،  خط‌مشی این نشریه در داوری  کمی سختگیرانه‌تر شد  تا جایگاه نشریه الف  سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران حفظ شود. این  سخت‌گیری به افزایش  امتیاز کیفیت مقالات در ارزیابی ۱۴۰۰  نشریات منجر شد.  البته این  خط‌مشی به معنای رد سریع مقالات نیست و  از داوران نشریه درخواست  کرده‌ایم تا با راهنمایی‌های خود به غنای مقاله کمک کنند.  مواردی بوده است که  داوران  نویسندگان را متقاعد کرده‌اند که روش آماری خود را باید تغییر دهند و نویسندگان پس از بررسی و مشاوره  با متخصصان آمار با داور هم‌عقیده شده‌اند. حساسیت تیم نشریه به کیفیت  مقالات با توجه به  جایگاه حاکمیتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در  حوزه کتابداری  افزون‌تر  می‌شود.   موفقیت نشریه طی دو سال اخیر مرهون سخت‌‌کوشی، تعهد و دلسوزی تیم جدید نشریه برای ارتقای آن بود.

فریبرز خسروی از اعضای هیأت تحریریه داخلی و خارجی ، مدیر مسئول، ویراستار ارشد  و کارشناس نشریه قدردانی کرد و از علاقمندان خواست تا مقالات فارسی و انگلیسی اصیل خود را به این فصلنامه علمی ارسال کنند.

همچنین وی از کاربران این فصلنامه درخواست کرد تا با ارسال نظرات و پیشنهادهای خود به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  تیم نشریه را از نظرات خود بهره مند کنند.