کد خبر: 1294
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 ارديبهشت 1389 - 15:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان مقاله با موضوع سیستم های یادگیری جهانی

 جلسه ای مشترک با  همکاری بخش مدیریت دانش ایفلا، بخش فناوری اطلاعات و بخش توسعه حرفه ای و محل کار مداوم(CPDWL) با موضوع زیرساخت های یادگیری جهانی  در همایش سالانه ایفلا در گوتنبرگ، برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، کنگره سالانه جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا (WLIC) فرصت ارائه مدل های ابتکاری ، مطالعات موردی و پژوهش در مورد مدیریت دانش را  در این نشست فراهم می کند.

بدین منظور نمایندگان و سخنرانانی از تمام نقاط جهان برای بحث در مورد توسعه های جدید و عملکرد موفق گرد هم می آیند. شعار کنفرانس برای همایش 2010 در گوتنبرگ سوئد دسترسی آزاد به دانش -- ترویج  توسعه پایدار است. این موضوع دو کارکرد اصلی مدیریت دانش را مشخص می کند: فراهم کردن دسترسی به دانش برای همه اعضا ی سازمان یا شرکت ، و همچنین حفاظت از دانش به منظور تضمین پایداری آن. از دیدگاه بخش CPDWL   دو کارکرد اصلی این بخش یعنی شناسایی زیرساخت های جهانی برای یادگیری و به اشتراک گذاری دانش قانع کننده است.

بخش همکاری های ایفلا از متخصصان حرفه ای اطلاعات برای ارسال پیشنهاد مقالات در یک جلسه 3 ساعته در کنگره سالانه جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا، گوتنبرگ ، 10-15 آگوست 2010 دعوت به عمل آورده است.

 تاریخ های مهم:

چکیده مقالات به زبان انگلیسی در 500 کلمه را به سیلویا پیگات این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  و  جین دیسارت این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  تا 15 می 2010 (25 اردیبهشت) ارسال کنید.

چکیده ها باید شامل تاریخچه مختصری از زندگی نویسنده، وابستگی حرفه ای، مختصری از فعالیت های حرفه ای و یک عکس دیجیتالی باشند.

مقالات نباید قبلا در جایی منتشر شده باشند.

اعلام نتایج مقالات پذیرفته شده در تاریخ 7 ژوئن 2010  (7 خرداد) خواهد بود 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: