کد خبر: 1505
تاریخ انتشار: شنبه, 18 ارديبهشت 1389 - 12:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

گزارش افتتاح شاخه اطلاع رسانی در دانشگاه رازی کرمانشاه

نهمين شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، در دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح گرديد.

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، آقای دکتر عليزاده معاون پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در مصاحبه با ليزنا اظهار داشت که نهمين شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در تاريخ 12/2/1389 در دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح گرديد.

در اين مراسم که در سالن اجتماعات اين دانشگاه انجام شد ابتدا آقای دکتر فدايي رياست دانشگاه رازی کرمانشاه ضمن برشمردن منافع استفاده از خدمات اطلاعاتی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری اظهار اميدواری کرد که افتتاح اين شاخه بتواند باعث ارتقاء جامعه علمي و پژوهشی استان کرمانشاه گردد.

سپس آقای عليزاده معاون پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در سخنانی به تشريح منابع اطلاعاتی که از سوی مرکز منطقه ای در اختيار دانشگاه رازی کرمانشاه قرار خواهد گرفت پرداخت.

بعد از  آن حاضرين در جلسه که جمع کثيری از اعضای هیات علمی، مديران حوزه های مختلف دانشگاهی و هيات رئيسه دانشگاه  رازی کرمانشاه بودند در محل شاخه در کتابخانه مرکزی اين دانشگاه مراجعه و طي مراسمی شاخه ی فوق در آن کتابخانه افتتاح گرديد.

 بدين ترتيب دانشجويان و اعضای هيات علمي و ساير محققين کرمانشاهی دسترسي رايگان و بدون محدوديت به بیش از 40 پايگاه متن کامل فارسي و لاتين مرکز منطقه اي اطلاع رسانی علوم و فناوری را خواهد داشت.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: