استقبال دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از نظرات مخاطبان لیزنا

 علیرضا مختارپور، دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در گفتگو با لیزنا ضمن تشکر از این مجموعه که توجه خاص و نگاه ویژه به کتابداران و کتابخانه ها دارد، گفت: از قول من به کتابداران اعلام نمایید که تمامی کامنتها و نظرات شما را می خوانم و از نظرات و پیشنهادات کتابداران استفاده می کنم.

 

وی افزود: در مواردی کامنتها مفهومی نیست، و پیگیری یک مورد خاص است. با توجه به اینکه  اطلاعات و مشخصات افراد در این نظرات مشخص نیست امکان پیگیری وجود ندارد.

 

وی با اشاره به نظر یکی از مخاطبان لیزنا که به دریافت حقوقش همانند سال قبل اشاره کرده بود، گفت: ما تمامي حقوق و مزاياي كتابداران شامل حقوق خرداد ماه مطابق با احكام جديد، و مابه‌التفاوت سه ماهه‌ي احكام جديد و قديم، و حق مسئوليت ارديبهشت و خرداد، و فوق العاده‌ي ويژه خردادماه را به طور كامل، پرداخت کردیم. در مواردی که این اتفاق نیفتاده افراد از طریق نشانی dabir@iranpl.ir اطلاعات دقیق را ارسال نمایند، تا بتوانم پیگیری کنم.

 

وی همچنین افزود راه دیگر این است که این افراد اطلاعات را در اختیار لیزنا قرار دهند و لیزنا آن را برای ما ارسال نماید تا قابل پیگیری باشد.

 

مختار پور تاکید کرد: اينجانب هر روز ايميل‌هايي كه به نشاني dabir@iranpl.ir ارسال مي‌شود به دقت بررسي خواهم کرد.

 

 لازم به توضیح است مخاطبان لیزنا می توانند مطالبات خود را به نشانی peygiri@lisna.ir برای لیزنا ارسال نمایند تا در اسرع وقت پیگیری های لازم انجام شود.

 

 تکمیلی: طبق صحبتی که با دفتر دبیر کل نهاد کتابخانه ها صورت گرفت، حقوق و مابه‌التفاوت تمامی استان ها طبق احکام جدید ارسال شده است و به محض اینکه به امضای ذیحسابی استان برسد پرداخت خواهد شد.