برگزاری دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي» در کتابخانه ملک

 

با برگزاری دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، هنرجویان می توانند در کنار آگاهی از تاریخ چاپ در جهان اسلام و ایران، به گونه ای تفصیلی با تکنیک های چاپ و فهرست نگاری، ماخذشناسی و ویژگی های هنری کهنه چاپ ها آشنا شوند.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» با تدریس «مجيد غلامي جليسه» پژوهشگر و کتاب شناس در 6 جلسه شنبه هر هفته از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهد شد. این دوره آموزشی از روز شنبه 11 مرداد 1393 خورشیدی کار خود را آغاز خواهد کرد و شهریه شرکت در آن 100 هزار تومان بود. گواهی شرکت در دوره آموزشی به شركت كنندگان در اين دوره ارایه خواهد شد.

 

هنرجویان در دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» در این 6 جلسه در زمینه آشنایی با تاريخ چاپ در جهان اسلام، تاريخ چاپ در ايران، تكنيك هاي چاپ، فهرست نگاري كهنه چاپ ها، ماخذشناسي كهنه چاپ ها و ويژگي هاي هنري كهنه چاپ ها آموزش خواهند دید.

 

علاقه مندان برای دریافت آگاهی های بیش تر درباره جزییات دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» می توانند به وب سایت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org مراجعه کنند و نیز برای ثبت نام با شماره های تلفن 66726613 و 66726653 داخلی 181 (بخش پژوهش و آموزش) تماس بگیرند.