کد خبر: 1613
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1389 - 15:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پروژه ارزیابی وب سایت دانشگاه ها و موسسات پژوهشی

پروژه ارزیابی وب سایت دانشگاه ها و موسسات پژوهشی وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی ، در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری مورد بهره برداری قرار گرفت .

آقای دکتر علیزاده معاون پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) اعلام کرد: که پروژه ارزیابی وب سایت دانشگاه ها و موسسات پژوهشی وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های آزاد اسلامی ، در مرکز منطقه ای  اطلاع رسانی علوم و فناوری مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این پروژه وب سایتهای کلیه دانشگاهها و موسسات پژوهشی وزارت علوم و وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس معیارهای وب سنجی مطالعه شده و رتبه هر کدام مشخص گردیده است .

دکتر علیزاده افزود : هم اکنون فعالیت های اصلی سنجش علم و پژوهش در سطح ایران و کشورهای اسلامی ، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC ) متمرکز شده است . اخیراً نیز رتبه بندی دانشگاههای جهان اسلام به این پایگاه واگذار شده است .

در پایان وی گفت: انشاا... با هم افزایی پروژه ارزیابی وب سایت دانشگاهها و موسسات پژوهشی با دستاوردهای پیشین ،   چشم انداز کامل تری از وضعیت علم و پژوهش در سطح کشور ترسیم شده و میزان حضور و موفقیت دانشگاهها و موسسات پژوهشی ایرانی در شبکه جهانی وب نمایان تر خواهد شد .

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: