پروژه ارزیابی وب سایت دانشگاه ها و موسسات پژوهشی

آقای دکتر علیزاده معاون پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) اعلام کرد: که پروژه ارزیابی وب سایت دانشگاه ها و موسسات پژوهشی وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های آزاد اسلامی ، در مرکز منطقه ای  اطلاع رسانی علوم و فناوری مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این پروژه وب سایتهای کلیه دانشگاهها و موسسات پژوهشی وزارت علوم و وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس معیارهای وب سنجی مطالعه شده و رتبه هر کدام مشخص گردیده است .

دکتر علیزاده افزود : هم اکنون فعالیت های اصلی سنجش علم و پژوهش در سطح ایران و کشورهای اسلامی ، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC ) متمرکز شده است . اخیراً نیز رتبه بندی دانشگاههای جهان اسلام به این پایگاه واگذار شده است .

در پایان وی گفت: انشاا... با هم افزایی پروژه ارزیابی وب سایت دانشگاهها و موسسات پژوهشی با دستاوردهای پیشین ،   چشم انداز کامل تری از وضعیت علم و پژوهش در سطح کشور ترسیم شده و میزان حضور و موفقیت دانشگاهها و موسسات پژوهشی ایرانی در شبکه جهانی وب نمایان تر خواهد شد .